شناسهٔ خبر: 66810324 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران :

پاسداران امنيت غذايي کشور نقش مهمي در توليد محصولات ايفا مي‌کنند

صاحب‌خبر -
پاسداران امنيت غذايي کشور نقش مهمي در توليد محصولات ايفا مي‌کنند

خبرگزاری آریا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اعلام اینکه پاسداران امنیت غذایی کشور در این ایام روزهای مهمی را در پیش دارند، گفت: باید در مدیریت تولید محصولات کشاورزی و تامین و عرضه آن در چرخه بازارها با بیش از پیش کوشا باشیم.

به گزارش خبرنگارآریادرساری، دکتر بابک مومنی در مراسم دهه کرامت و گرامیداشت سید شهیدان خدمت حضرت آیت‌اللّه سید ابراهیم رئیسی و همسنگران شهید ایشان که در سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد، با اشاره به اینکه شهید نام خداست و شهادت هنر مردان خداست، اظهار داشت: آرزو می‌کنیم خداوند عاقبت همه ما رو در مسیر قرب الهی و در جهت خدمت به خودش به شهادت ختم کند.

وی با اعلام اینکه خادم‌الرضا سید ابراهیم رئیسی در روز ولادت آقا علی ابن موسی الرضا(ع) خلعت خدمت پوشید و در روز ولادت علی ابن موسی الرضا شربت شهادت نوشید، تصریح کرد: با تمام وجودم افتخار می‌کنم سرباز امنیت غذایی دولتی هستیم که شخص اول اجرایی آن ذیل پرچم ولایت به فیض شهادت نائل شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: خیلی‌ها گفتند با بسته شدن پرونده دفاع مقدس خط سرخ شهادت هم تعطیل می‌شود اما این آخرین پناهگاه شیعه در دنیای پر از ظلمت و نفاق نشان داده که خط سرخ شهادت باقی است.

این مسئول ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی بدانند که با رفتن یک خدمتگزار در سد آهنین ملت خللی حاصل نخواهد شد که خدمتگزاران والاتر در خدمتند و خداوند نگهدار این ملت و مظلومان جهان است.

 مومنی خاطرنشان کرد: آن روزی که این نظام نهالی تازه غرس شده به دست حضرت روح الله بود با رفتن مطهری‌ها ، بهشتی ها ، رجایی ها ، باهنر ها و در هنگامه ای که در عرصه ی دفاع مقدس همت ها ، باکری ها ، بصیر ها از جمع ما پرگشودند دچار خلل و اختلالی نشد چراکه این سرزمین تحت ظل عنایات حضرت ولی عصر(عج) قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی در پی شهادت‌ رئیس‌ جمهور و همراهان گرامی ایشان، تکلیف را بر همه ما مشخص کرده است، گفت: امروز همه ما مسئولیت سنگینی بر دوش داریم و باید با تلاش و همت مضاعف نگذاریم خللی در خدمت به مردم ایجاد شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: امنیت، صلابت و آسایش امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت‌ها و ازخودگذشتگی‌های ایثارگران و خانواده‌های آنان رقم خورده است.

 مومنی با اعلام اینکه پاسداران امنیت غذایی کشور در این ایام روزهای مهمی را در پیش دارند، افزود: باید در مدیریت تولید محصولات کشاورزی و تامین و عرضه آن در چرخه بازارها با همت مضاعف و با تلاش دو چندان در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری بیش از پیش کوشا باشیم.

به مناسبت دهه کرامت، آیین پرچم گردانی حرم مطهر امام رضا(ع) با حضور خادمان آستان قدس رضوی در سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد.

 

نظر شما