شناسهٔ خبر: 66810291 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش:

مکتب مردم‌داری شهید آیت‌الله آل‌هاشم، اسوه‌ای تکرارنشدنی است

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش گفت: مکتب مردم‌داری شهید آیت‌الله آل‌هاشم، اسوه‌ای تکرارنشدنی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام عباس محمدحسنی صبح امروز _ پنج‌شنبه سوم خرداد_ ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله آل‌هاشم در مراسم تشییع پیکر مطهر ایشان در تبریز اظهار کرد: مصیبت شهادت جگرسوز ایشان در کنار دیگر خادمان ملت، قلب همه مردم ایران را آزرده است.

وی افزود: نگاه ولی زمان به سلوک و منش ایشان، گفته‌ها و نوشته‌های ایشان، بازخوانی قضاوت مردم درباره ایشان و کارنامه اجتماعی و عملکرد اجتماعی ایشان معیار شناخت شخصیت ایشان است.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش در خصوص نگاه ویژه مقام معظم رهبری به شهید آیت‌الله آل‌هاشم گفت: سه کلیدواژه صدیق شریف، امام جمعه معتبر و امام جمعه محبوب بیان‌گر نگاه مقام معظم رهبری به ایشان است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به مردم‌دوستی، تواضع، حسن خلق، مهربانی و خیرخواهی در تمام سال‌های حیات پربرکت ایشان که نگاهی مثبت در میان مردم به جای گذاشته است گفت: مکتب مردم‌داری شهید آیت‌الله آل‌هاشم، اسوه‌ای تکرار نشدنی است که باید در همه‌حال مورد توجه ما باشد.

وی با اشاره به این‌که شهید آیت‌الله آل‌هاشم همواره مورد تکریم و تمجید رهبری و مورد احترام همه اقشار مردم بودند گفت: مردم تبریز ایشان را امام تمام روزهای هفته می‌دانستند و فقدان ایشان، مصیبتی بزرگ برای مردم صبور و غیور تبریز است.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش، خود را تربیت‌یافته نظام مدیریتی شهید آیت‌الله آل‌هاشم در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش دانست و گفت: سال‌های حضور شهید آیت‌الله آل‌هاشم در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سال‌های ثمربخش نظام مدیریتی ایشان در ارتش بود و شهادت ایشان، همه اقشار ارتش غیور را نیز عزادار کرده است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی به پیام سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی به مردم آذربایجان اشاره کرد و گفت: پیام فرمانده کل ارتش به مردم آذربایجان این است که فراق او ما را نیز آزرده است.

وی با اشاره به این‌که آسمان معنویت و ایمان آذربایجان ستارگان درخشان فراوانی دارد گفت: شهید آیت‌الله آل‌هاشم، خورشید بی غروب آسمان معنویت و هدایت آذربایجان است که تا دنیا دنیاست نامشان جاودانه است

نظر شما