شناسهٔ خبر: 66809856 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید« بهروز قدیمی» در زنجان+ عکس و فیلم

مراسم تشییع پیکر مطهر سرهنگ« بهروز قدیمی»، تکنسین پرواز شهید همراه رئیس‌جمهور شهید با حضور جمعیت کثیری از مردم زنجان از مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «بهروز قدیمی» تکنسین پرواز شهید همراه رئیس‌جمهور شهید با حضور جمعیت کثیری از مردم زنجان از مقابل مسجد جامع این شهر با حضور گروه‌های مختلف مردم و مسئولان استان زنجان از ساعت ۱۰ صبح امروز پنجشنبه آغاز شد.

مردم ولایتمدار استان زنجان برای وداع با این شهید خدمت با حضور پر شور در خیابان‌ها و میادین برگزاری مراسم یک صدا فریاد می‌زدند یا حسین، یا زینب و یا زهرا و زیر لب نجوا می‌کردند: «کجایید ای شهیدان خدایی بلا جویان دشت کربلایی»

برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید«بهروز قدیمی» در زنجان

مردم حاضر در این مراسم با در دست داشتن تصاویری از شهید آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند و با عزاداری و نوحه‌سرایی شهید «بهروز قدیمی» را به سرای ابدی مشایعت کردند.

پس از مراسم وداع و تشیع پیکر شهید سرهنگ بهروز قدیمی تا میدان انقلاب، پیکر این شهید ساعت ۱۳:۳۰ امروز از میدان امام حسین (ع) ابهر به سمت مصلی این شهر تشییع و در زادگاهش روستای درسجین به خاک سپرده خواهد شد.

هلال احمر زنجان مراسم تشییع پیکر شهید قدیمی را پوشش می‌دهد

حکمت‌الله هاشمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان در حاشیه این مراسم گفت: ۵۰ تیم به همراه مراکز پاسخگویی اضطراری این جمعیت مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سرگرد بهروز قدیمی از همراهان شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در زنجان و ابهر را پوشش امدادی دادند.

وی افزود: ۳۲ دستگاه خودرو شامل آمبولانس، موتورلانس و فرماندهی ارتباطات به همراه خودروهای سبک کمک دار در این مراسم به کار گرفته شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان ادامه داد: ۲۶۰ امدادگر و نجات‌گر جمعیت هلال‌احمر در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خرمدره در این مراسم ارائه خدمت کردند.

آیت‌الله رئیسی به دنبال بهانه و حاشیه نبود

آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان نیز با بیان اینکه خودش فقر و مشکلات اقتصادی را احساس کرده بود، گفت: الگویی برای مردم و دولت بعدی شد که مجاهدانه تلاش کنند.

وی اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی به دنبال بهانه و حاشیه نبود و در فضای مجازی مسائلی را مطرح می‌کردند اما وارد نمی‌شد تا انرژی خود را برای حل مشکلات بگذارد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه ملت با در صحنه بودن و قدردان بودن، وحدت و انسجام اجتماعی خود را نشان داده‌اند، بیان کرد: حجت‌الاسلام آل هاشم نیز به معنای واقعی کلمه مردمی و متواضع و انقلابی بود.

ابوالفضل رفیعی معاون استاندار زنجان نیز با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی در شهر زنجان برای گرامیداشت یاد خاطره شهدای خدمت برگزار شده است، اظهار کرد: شهید خدمت آیت‌الله رئیسی در توجه به مشکلات بخش‌های مختلف جامعه و تحقق مطالبات مردم از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کرد و در راه خدمت به مردم و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه مردم استان زنجان قدردان خدمات دولت سیزدهم به ویژه رئیس‌جمهور در محرومیت‌زدایی هستند، اضافه کرد: در همین راستا برنامه‌های گرامیداشت با محوریت مساجد استان برگزار خواهد شد.

نظر شما