شناسهٔ خبر: 66805741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آیت الله اعرافی در گفت‌وگو با مهر:

شهید رئیسی عشق وافری به مردم داشت

مهدی بخشی سورکی

قم- مدیر حوزه های علمیه گفت: شهید رئیسی عشق وافری به مردم داشت و وقتی با ایشان جلساتی را داشتیم همواره این عشق به ملت در راستای حل مشکلات و موانع در وجود وی مشهود بود.

صاحب‌خبر -

آیت الله علیرضا اعرافی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: زندگی شهید آیت الله رئیسی درس تواضع و فروتنی با خود به همراه دارد و هر کسی که در کنار ایشان بود، احساس فاصله‌ای نمی‌کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: رئیس جمهور شهید، صفای باطنی و گوش شنوایی برای شنیدن درد و دل مردم و همچنین مسائلی که در جلسات مطرح می‌شد داشت و در نهایت جمع بندی خوبی را برای حل مشکلات و پیگیری موضوعات داشت.

آیت الله اعرافی گفت: شهید رئیسی عشق وافری به مردم داشت و وقتی با ایشان جلساتی را داشتیم همواره این عشق به ملت در وجود ایشان مشهود بود.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شهید رئیسی روحیه هم اندیشی و نگاه تمدنی داشت و ذوب در امام و رهبری، ملت و شهدا بود.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی به مسائل حوزه بین الملل آشنایی داشت افزود: رئیس جمهور به همراه شهید امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه برای جبهه مقاومت اسلامی منطقه اقدامات اثربخشی داشتند.

آیت الله اعرافی بیان کرد: غم از دست دادن رئیس جمهور و همراهان ایشان سخت و دشوار و جانکاه است، اما امیدواریم با این وجود، شاهد افزایش همبستگی و وحدت ملی در کشور باشیم.

امام جمعه قم با اشاره به حوادث مشابه در طول تاریخ انقلاب اسلامی و از دست دادن شخصیت‌های برجسته نظام بیان کرد: کشور ما تجربه‌های سنگینی را داشته و امید است با همت والای ملت بزرگ ایران از این غم جانکاه دستمایه‌ای برای ترقی و اقتدار ملی داشته باشیم.

وی افزود: حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی بسیار مهم است و ان شالله با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و پیش بینی‌های قانونی شاهد ادامه امور کشور باشیم.

نظر شما