شناسهٔ خبر: 66805369 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

اولین تیزر بازی Call of Duty 2024 با شعاری مرموز منتشر شد

اقتصاد ایران: تیزر منتسب‌ به کال آو دیوتی ۲۰۲۴ با شعاری عجیب به‌نمایش درآمد. این بازی احتمالاً اواخر خرداد رونمایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

«حقیقت، دروغ می‌گوید»؛ حداقل این چیزی است که سایت جدید منتسب‌ به بازی Call of Duty 2024 ادعا می‌کند. تحلیلگران می‌گویند این وب‌سایت مرموز تیزری برای کال آو دیوتی بعدی است؛ بازی موردانتظاری که احتمالاً Black Ops 6 نام می‌گیرد.

شعاری که در تیزر می‌بینیم، The Truth Lies است. در نگاه اول «حقیقت، دروغ می‌گوید» عبارت مناسبی برای برگردان فارسی است؛ اما امکان دارد The Truth Lies بخشی از عبارتی بزرگ‌تر باشد که در آن صورت معنا تغییر می‌کند.

پس از ورود به وب‌سایت منتسب‌ به کال آو دیوتی ۲۰۲۴، با یک دستگاه تلویزیون قدیمی مواجه می‌شوید که کانال‌های مختلفی دارد و کانال اول در حال پخش تصاویری از حرکت مخفیانه‌ی نیروهای نظامی است. چهره‌ها تار شده‌اند؛ اما روی آن‌ها اشاره‌هایی به تیزر مرموز اخیر مایکروسافت دیده می‌شود؛ تیزری که به‌احتمال بسیار زیاد به رونمایی کال آو دیوتی جدید ارتباط دارد.

تیزر بازی کال آو دیوتی ۲۰۲۴ بلک آپس ۶
Activision

تیزر منتسب‌ به کال آو دیوتی ۲۰۲۴ با نمایی از یادبود کوه راش‌مُر به‌پایان می‌رسد؛ اما با این تفاوت که چهره‌ها با پارچه‌های مشکی و نارنجی پوشانده شده‌اند و تأکید می‌کنند که «حقیقت، دروغ می‌گوید».

مقاله‌های مرتبط
  • منابع آگاه: کالاف دیوتی ۲۰۲۴ وارد ایکس‌باکس گیم پس می‌شود
  • تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟

مایکروسافت تأیید کرده است که ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) مراسمی ویژه برای رونمایی یک بازی مهم برگزار می‌کند که آن بازی کال آو دیوتی ۲۰۲۴ خواهد بود. به‌گفته‌ی شایعه‌ها، کال آو دیوتی بلک آپس ۶ از روز اول انتشار، وارد سرویس گیم پس خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما