شناسهٔ خبر: 66804423 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

کشف بیش از ۴ کیلوگرم هروئین از مخفیگاه فروشنده مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فروشنده مواد مخدر و کشف چهار کیلو و ۱۷۶ گرم هروئین در اصفهان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه فردی در زمینه توزیع مواد مخدر در سطح شهر اصفهان مطلع شدند و دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام و در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری این فرد شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف چهار کیلو و ۱۷۶ گرم هروئین در بازرسی از محل خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با برنامه‌ها و اقدامات مثبتی که در زمینه کشف و دستگیری مجرمان مواد مخدر دارد موجب پیشگیری از وقوع بسیاری از جرایم و آسیب‌های ناشی از مواد مخدر در سطح جامعه و رضایتمندی شهروندان شده است، لذا انتظار می‌رود هموطنان نیز در این امر مهم با پلیس همکاری داشته باشند و اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما