شناسهٔ خبر: 66803653 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پینگ پنگ بازان جوان کشورمان با حریفان آسیای میانه خود آشنا شدند

دختران و پسران پینگ پنگ ایران از جمعه ۴ خرداد کار خود را در مسابقات تنیس روی میز جوانان آسیای میانه برای کسب جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز خواهند کرد.

صاحب‌خبر -
پینگ پنگ بازان جوان کشورمان با حریفان آسیای میانه خود آشنا شدند
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، قرعه کشی بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی تنیس روی میز جوانان آسیای میانه در قزاقستان برگزار و نمایندگان تنیس روی میز کشورمان از روز جمعه ۴ خرداد با حریفان خود روبرو خواهند شد.
در نخستین دیدار، تیم جوانان پسر کشورمان در روز جمعه از ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت تهران با ترکمنستان دیدار خواهد داشت و در بازی دوم از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت کشورمان با ازبکستان روبرو خواهند شد.
این مسابقات در روز شنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح با رویارویی تیم کشورمان در مصاف با قزاقستان پیگیری می‌شود.
تیم پسران جوان کشورمان در روز یکشنبه به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.
در بخش بانوان نیز تیم دختران کشورمان در نخستین دیدار خود در روز نخست از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران با قزاقستان رو در رو خواهد شد؛ و در دیگر دیدار در روز دوم از ساعت ۱۲:۳۰ در برابر ازبکستان صف آرایی خواهد کرد.
دختران کشورمان روز یکشنبه از ساعت۸:۳۰ صبح به وقت ایران در مقابل قرقیزستان قرار خواهند گرفت.
تیم جوانان پسر کشورمان متشکل از نوید شمس، امیرمهدی کشاورزی، سامران کریمی و محمدرضا نشاطی با هدایت میعاد مکیف و تیم دختران کشورمان متشکل از الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی، فاطمه یاری و وانیا یاوری با سرمربیگری نسیم رنجبر در این رقابت‌ها حاضر می‌باشد.
سرپرستی تیم اعزامی کشورمان برعهده علی حدادگر است.
مسابقات قهرمانی تنیس روی میز آسیای میانه از ۴ تا ۶ خرداد با حضور تیم‌های ایران، ترکمنستان، قزاقستان، ازبکستان، قرقیزستان در دو بخش پسران و دختران به میزبان آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.
­

نظر شما