شناسهٔ خبر: 66803062 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

پیام تسلیت نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق

آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی دام ظله در عراق و عضو مجلس خبرگان رهبری به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس محترم جمهور و همراهان گرامی شان پیام تسلیتی را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پیام نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی دام ظله در عراق به شرح زیر است:

بار دیگر دست قصا و قدر، رکنی از ارکان مبارک جمهوری اسلامی و بازوئی توانمند و مخلص و پرتلاش  را از ما ربود و در ملکوت اعلی از او استقبال نمود.

فاجعه شهادت رئیس جمهور محبوبمان جناب آیة الله رئیسی قدس سره و همراهان ایشان، وزیر محترم امور خارجه و امام جمعه محترم تبریز و سایر عزیزانی که به همراه  وی شهد شهادت را نوشیدند غم سنگینی بر قلب ما وارد آورد و ثلمه عظیمی را بر پیکره نظام اسلامی ایجاد کرد ولی همانگونه که رهبر  عظیم الشان فرمودند فقدان این عزیز هیچگونه خللی ایجاد نخواهد کرد. 

بیشتر بخوانید

پیام تسلیت جمعی از خانواده شهدا در پی شهادت رئیس جمهور

آری همانگونه که چهل و پنج سال تجربه کرده‌ایم نظام جمهوری اسلامی عقبات سختی را به خوبی پشت سر گذاشته و روز به روز ستبرتر و مقاوم‌تر گردیده است زیرا دست قادر متعال پشتیبان این نظام مقدس  می‌باشد.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت بقیة الله العظمی عجل الله تعالی فرجه و رهبر معظم انقلاب اسلامی دام ظله و عموم  ملت دلاور ایران تسلیت عرض نموده و برای بازمانگان این شهیدان بالاخص مادر جناب حضرت آیت الله رئیسی و همسر و فرزندان ایشان از درگاه ایزد منان صبر و سلوان و اجر بی پایان مسالت می‌نمایم و جوار اهل بیت مطهر رسول الله علیهم السلام را برای این شهیدان آرزومندم.

 

نظر شما