شناسهٔ خبر: 66802286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون فرماندار کوهسرخ:

برجسته‌ترین اقدام دولت سیزدهم تحقق عملی الگوی حکمرانی محلی است

جواد افتخاری

معاون فرماندار کوهسرخ گفت: برجسته‌ترین اقدام عملی دولت سیزدهم تحقق عملی الگوی حکمرانی محلی است.

صاحب‌خبر -

رضا داروغه در حاشیه عزاداری مردم روستای دهمیان شهرستان کوهسرخ در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برجسته‌ترین اقدام عملی دولت سیزدهم با رویکرد مردمی رئیس جمهور مکتبی شهید، تحقق عملی الگوی حکمرانی محلی در همه ابعاد ممکن بود که ناشی از باور و اراده استوار ایشان در تحقق آرمان اصیل و والای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به دستاوردهای مهم رئیس جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی افزود: دستاوردهای سه ساله این دولت برای رشد، تعالی و پیشرفت ایران اسلامی در تقویم جمهوری اسلامی ماندگار خواهد ماند و نسل نو با شنیده‌های خود از تاریخ کشورمان در امتداد راه شهیدان رجایی و باهنر، این سیره، منش و الگوی بی‌بدیل مخلص و خدمتگزار پرافتخار را با تلاش‌های شهدای خدمت به ویژه آیت‌الله شهید رئیسی شناختند.

داروغه با تأکید بر اینکه رئیس جمهور ولایتمدار و شهید ما در طی ۳ سال با شنیدن همه زخم زبان‌ها و تخریب‌ها نه تنها دم برنیاورد، بلکه هرگز اجازه نداد تا حاشیه‌سازی‌ها مانعی برای خدمت او به مردم شود، خاطرنشان کرد: تردیدی نیست که سرنوشت و فرجام کسی که خود را وقف خدمت بی‌منت و خالصانه به مردم سرزمینش می‌کند، نباید بهایی کمتر از شهادت داشته باشد زیرا شهادت هنر مردان خداست و نصیب هرکسی نخواهد شد.

معاون فرماندار کوهسرخ با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری خطاب به ملت ایران (نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید) اظهار کرد: ایران اسلامی بارها و بارها داغدار از دست دادن شخصیت‌های بی‌بدیلی همچون حضرت امام راحل (ره)، شهید مطهری و سرداران بزرگی همچون صیادها، شوشتری‌ها، سلیمانی‌ها و... بوده است، اما همواره با عزمی راسخ‌تر از پیش در سایه رهنمودهای رهبری گران‌قدر انقلاب اسلامی با وامداری از خون بابرکت همین شهدا، مصمم‌تر به مسیر خود ادامه داده است.

انتهای پیام

نظر شما