شناسهٔ خبر: 66801259 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۲۵ تن مواد غذایی فاسد در کاشان معدوم شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن اشاره به افزایش ۵۰ درصدی بازرسی‌ها گفت: ۲۵ تن مواد غذایی فاسد در کاشان معدوم شد.

صاحب‌خبر -

مهدی دلاوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به آمار مربوط به سقط جنین در کاشان اظهار داشت: در سال گذشته 713 مورد سقط داشتیم که 590 مورد آن خود به خودی بوده و مجوز پزشکی نداشته است و مادر 35 تا 40 سال سن دارد.

وی ضمن اشاره به عدد قابل توجه در مورد سقط جنین در منطقه کاشان افزود: دانشگاه علوم پزشکی کاشان در راستای رسالت خود اقداماتی در زمینه کاهش سقط جنین صورت داده است که مرکز نفس تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی این منطقه اقداماتی را انجام داده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن اشاره به آمار بازرسی‌های بهداشت محیط ابراز داشت: در سال گذشته بیش از 61 هزار بازدید انجام شده به نحوی که بازدید از اماکن عمومی 19هزار و 471 مورد بوده و سه هزار و 349 مورد بازدید از مراکز بین راهی بازدید به عمل آمده است.

وی ضمن اشاره به رسیدگی به 913 مورد شکایات از سامانه 190 گفت: 98 مرکز متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی شده و 170 مورد واحد صنفی متخلف در سال گذشته پلمب شده است و یک هزار و 469 مورد نمونه‌برداری نیز از مواد غذایی صورت گرفته است.

دلاوری از معدوم‌سازی 25 هزار و 647 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در کاشان خبر داد و تصریح کرد: بازرسی‌ها 50 درصد افزایش داشته است که این موضوع نشان از اهمیت دادن کارشناسان بهداشت به حوزه بازرسی و نظارتی است.

انتهای پیام/801

نظر شما