شناسهٔ خبر: 66800292 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

سروری: شهید رئیسی اولویت‌ها را بر اساس نیاز مردم انتخاب می‌کرد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: آقای رئیسی نشان داد که مدیریتش پشت میزی نیست، ایشان بین مردم رفت و اولویت‌ها را بر اساس نیاز مردم انتخاب می‌کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «پرویز سروری» با حضور در استودیو «شهید جمهور» منطقه ۱۰ ضمن عرض تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش گفت: امروز حضور طوفانی مردم جلوه‌ای از تشییع پیکر حضرت امام(ره) بود. این استقبال بی‌نظیر بیانگر بصیرت، آگاهی عمیق و ارتباط تنگاتنگ مردم با آیت‌الله رئیسی است.

وی افزود: بعد از شهید رجایی گمشده ای در مسئولیت ریاست جمهوری بود و آقای رئیسی را در قامت شهید رجایی مشاهده کردیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: رئیسی سطح ریاست جمهوری را بالا برد و نشان داد که مدیریتش پشت میزی نیست، آقای رئیسی بین مردم رفت و اولویت‌ها را بر اساس نیاز مردم انتخاب می‌کرد.

وی به انتخابات بعدی ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: انتخابات بعدی ریاست جمهوری مهم است و کسی که در این مسند می نشیند نباید نگاه اشرافی گری داشته باشد و باید امانت دار مردم باشد.

سروری تصریح کرد: کار سخت است و باید فردی با رویکرد انقلابی انتخاب شود و باید شهروندان رئیسی را شاخص قرار دهند.

وی با بیان اینکه قطعا انتخابی پررقابت خواهیم داشت، گفت:  من احساس می کنم اصلاح طلبان با برخوردی که در شهادت رئیسی داشتند، به دنبال بازگشت به صحنه سیاسی هستند و متوجه شدند تحریم آنها گزندی به درخت تنومند وارد نمی‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما