شناسهٔ خبر: 66796920 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

آیت‌الله رئیسی مزد خدمات جهادی خود را با شهادت گرفت

زنجان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه شهادت افتخار مردان خدا است گفت: آیت‌الله رئیسی مزد خدمات جهادی خود را با شهادت گرفت.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله رئیسی مزد خدمات جهادی خود را با شهادت گرفت

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان،ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور کشورمان و همراهان ایشان اظهار داشت: خبر شهادت رییس جمهور بسیار ناگوار، غیر قابل باور بود و ضایعه‌ای بس بزرگ و جبران ناپذیری است.

 

 وی با بیان اینکه تلاش‌های مخلصانه، شبانه روزی و خستگی ناپذیری برای تحقق آرمان‌های امام راحل، شهیدان و خدمت صادقانه به مردم از خصوصیات برجسته ایشان بود گفت: ولایت مداری، ساده زیستی، عدالت‌خواهی، فسادستیزی، شجاعت از خصوصیات دیگر این شهید بزرگوار بود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: آیت الله رئیسی،خدمات بزرگ و شایسته‌ای را به مردم شریف ایران اسلامی ارائه کرد و مرد میدان عمل بود، تربیت شده مکتب امام راحل و عاشق خدمت صادقانه بود.

 

وی بیان کرد: او که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خستگی نمی‌شناخت‌ وسید محرومان و عزیز ملت بود، اکنون شهید خدمت و شهید جمهور است.

 

حجت‌الاسلام ناصر ابراز داشت: آیت‌الله رئیسی خط و مشی شهید رجایی در خدمت صادقانه به مردم را در پیش گرفته بود و شهادت مزد تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آیت الله رئیسی در طول مسئولیت‌های او بود و شدند «شهید جمهور» و «شهید خدمت» و نامش را جاودانه‌تر کرد و این شهید و همراهانش با کوله‌باری از افتخار خدمت به مردم ایران؛ به‌ سوی معبود خویش رفتند.

 

فاطمه عسگری 

 

 

نظر شما