شناسهٔ خبر: 66796789 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

بارش باران از امروز در این استان‌ها

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۳ و ۴ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۲ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی استان‌ها خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه امروز در برخی مناطق شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های ساحلی دریای خزر، در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردو خاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ و در برخی نقاط شرق و شمال شرق کشور رگبار پراکنده رخ می‌دهد، گفت: امروز بیشینه بارش در قزوین، زنجان، شمال مرکزی، کردستان و جنوب استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل خواهد بود.

وی با بیان اینکه پنجشنبه و جمعه در برخی مناطق شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز، شرق و شمال شرق کشور، در بعضی از ساعات بویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، رشد ابر، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود، افزود: شنبه و یکشنبه در برخی مناطق شمال غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز کشور، افزایش ابر، گاهی رگبار باران و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

ضیاییان با بیان اینکه طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور بویژه منطقه زابل، همچنین امروز در برخی مناطق شمال شرق، پنجشنبه در برخی نقاط جنوب و شنبه در شمال شرق و شرق کشور، در بعضی ساعت‌ها، وزش باد شدید، در برخی مناطق خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود، ادامه داد: از پنجشنبه تا شنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده، گفت: آسمان تهران فردا (۳ خرداد) قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد جمعه (۴ خرداد) کمی ابری در بعضی ساعت ها افزایش ابر گاهی بارش پراکنده و افزایش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۳ و ۴ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۲ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

۴۷۲۳۶

نظر شما