شناسهٔ خبر: 66796267 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

کارگردان تئاترمطرح کرد

حمایت ویژه شهید رئیسی از فرهنگ و هنر

صاحب‌خبر -

احمد ندافی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان گفت: دولت سیزدهم به ریاست شهید آیت‌الله رئیسی نگاه ویژه‌ای به فرهنگ و هنر و اهالی هنر داشت.
وی ادامه داد: استاندار یزد، مدیر کل ارشاد اسلامی استان و دیگر مسئولان ذیربط به عنوان نمایندگان دولت شهید رئیسی در استان یزد در این سه سال در زمینه فرهنگ و هنر بسیار خوب عمل کردند و حمایت آنها موجب رضایت هنرمندان بود.
این بازیگر و کارگردان تئاتر در یزد عنوان کرد: در این مدت حمایت‌های مختلفی از جامعه فرهنگ و هنر صورت گرفت و این حمایت‌ها در هر زمینه‌ای نسبت به قبل بسیار نمود داشت و اگر نخواهیم بگوییم قبل از دولت سیزدهم وضعیت خوب نبود باید بگوییم پیش از این جامعه هنرمندان بدین شکل حمایت نشده بودند.
وی ادامه داد: برگزاری جشنواره‌های مختلف استانی، ملی و بین‌المللی و مشارکت و حضور هنرمندان در این جشنواره‌ها، حمایت از گروه‌های هنر و هنرمندان هم از نظر کاری و هم از نظر تسهیلات و مالی، توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و هنری و... از جمله اقداماتی است که در دولت سیزدهم رقم خورد و بسیار چشمگیر بود.
ندافی مردمی بودن را یکی از ویژگی‌های شاخص شهید رئیسی دانست و گفت: آیت‌الله رئیسی به مردمی بودن و‌ اهل عمل و کار بودن زبانزد بود و همواره در بین مردم حضور داشت و شنونده مشکلات مردم در هر نقطه از کشور بود و در پی رفع این مشکلات پیگیری و تلاش داشت.

نظر شما