شناسهٔ خبر: 66795906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یادواره سالگرد شهید بروجردی، شهدای خدمت و آزاد سازی خرمشهر در شهرستان نقده

با حضور سردار رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی یادواره سالگرد شهید بروجردی، شهدای خدمت و آزاد سازی خرمشهر در شهرستان نقده برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام فصیح نیا امام جمعه شهرستان نقده ضمن تسلیت شهدای خدمت با اشاره به خدمات صادقانه این عزیزان افزود: مسیر انقلاب مشخص است روحیه انقلاب همیشه باید در انقلاب اسلامی بالا باشد هر موقع با روحیه انقلابی و جهادی در عرصه‌های مختلف ورود کردیم در منطقه حرف اول را زدیم و این به حرمت خون شهدا و راهنمایی‌های داهیانه مقام معظم رهبری است.

 فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، ضمن تسلیت ایام و شهدای خدمت، با اشاره به اینکه حادثه شهدای خدمت باعث بهت در کشور حتی خارج از کشور شد، افزود: حضور سیل آسای آحاد مردم در مراسم تشیع نشانه مردمی بودن رییس جمهور محترم بود که خود را وقف خدمت به مردم و محرومان کرد.

سردار رجبی با اشاره به آزاد سازی خرمشهر که به پاس خون شهدا به ثمر نشست تصریح کرد: شهدای خدمت ما در راه توسعه و رفع مشکلات شبانه روز وقت می‌گذاشتند و برخی از مسئولین با بهانه جویی و ایجاد نگرانی در بین مردم از خدمت صادقانه فاصله می‌گرفتند و امروز اگر به دنبال فردی برای این مقام باشیم باید روحیه جهاد همچون شهید بهشتی و رجایی که در شهید بزرگوار به عینه دیده می‌شد باشیم و مردم با شناخت کامل باید انتخاب خود را در این طراز مثل شهید رئیسی و امتال آن عزیزان باشند.

وی با اشاره به نقش شهید بروجردی در منطقه بخصوص کردستان بسیار موثر دانست و افزود: شهید بروجردی از ظرفیت‌های شهرستان نقده استفاده می‌کرد و جای بسی فخر است که یادمان این شهید بزرگوار در این شهرستان می‌باشد.

فرمانده سپاه شهدا با اشاره به مزدوری برخی عناصر ضد انقلاب در منطقه کردستان ادامه داد: شهید بروجردی با تشکیل نیرو‌های پژمرگان کرد مسلمان هم در مقابل حربه‌های نیرو‌های بعثی و هم عناصر خود فروخته و منافق در منطقه ایستاد و نهایتا در حال خدمت در راستای امنیت منطقه، یک خرداد ۱۳۶۱ در جاده مهاباد_نقده بر اثر انفجار مین به فیض شهادت نایل آمدند که امروز ثمر خون همین شهدا تحقق وعده صادق و قدرت نظامی و ظرفیت موشکی و پهبادی در منطقه است که باید قدر این امنیت را به حرمت خون شهدا بدانیم.

در ادامه سرهنگ مرتصوی فرمانه سپاه نقده نیز ضمن تسلیت و خیر مقدم بر ادامه راه شهدا تاکید کرد.

در پایان از ۵ جانباز بزرگوار و ۹ خانواده محترم شهید تجلیل شد.

نظر شما