شناسهٔ خبر: 66794888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رفع مشکل تله متری روستا‌های شهرستان خوی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از رفع مشکل تله متری روستا‌های شهرستان خوی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یداله سلطانی اظهار داشت: حسب قطع ارتباط تله متری روستا‌های شیرین کندی، موسی قلی کندی، سیه باز، این شرکت اقدام به تعویض کابل‌های فرسوده ارتباط تله متری و کنترل سطح مخازن روستا‌های فوق الذکر نموده است.

سلطانی تصریح کرد: با توجه به محدودیت منابع آب، کاهش بارندگی ولزوم پاسخگویی به نیاز مشترکین وچالش‌های مدیریت منابع آب و جهت بررسی وارائه راهکار بمنظور به حداقل رساندن هدر روی آب وکاهش هزینه‌های مالی بسیار مهم است که تاسیسات آبرسانی بگونه‌ای حفاظت ونگهداری شودکه نیازمندی‌های آب روستا‌ها را با حداقل هزینه تامین نماید.

وی اظهار داشت:تحقق این امر به یک مدیریت صحیح وبرنامه ریزی شده با استفاده از سیستم‌های تله متری وکنترل سطح مخازن در کاهش هزینه‌های مالی بطور منظم لازم است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی افزود: سیستم تله متری برای کار برد‌های مدیریت آب ضروری است و اجرای این سیستم در حفاظت وحراست از این ماده حیاتی کمک شایانی نموده و در نتیجه کاهش هزینه‌ها، افزایش درآمد، صرفه جویی در مصرف آب و رضایت مندی مشترکین وتسریع در خدمات رسانی را به دنبال خواهد داشت.

نظر شما