شناسهٔ خبر: 66794566 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برپایی نمایشگاه توانمندی و ظرفیت های بخش کشاورزی شهرستان ارومیه

مدیر جهاد کشاورزی ارومیه از برپایی نمایشگاه توانمندی و ظرفیت های بخش کشاورزی شهرستان ارومیه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  پرویز امجدی مدیر جهاد کشاورزی ارومیه در جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه توانمندی و ظرفیت های بخش کشاورزی شهرستان ارومیه که به زودی در جوار دریاچه ارومیه برگزار خواهد شد اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا توانمندی‌های بخش کشاورزی شهرستان به عنوان یکی از مهمترین قطبهای تولید محصولات کشاورزی در استان و کشور به نمایش گذاشته شود و با شناسایی نقاط ضعف و قوت در این حوزه از کشاورزی معیشتی و سنتی به سمت کشاورزی دانش بنیان و اقتصادی حرکت کنیم.

وی در جمع روسای ادارات و مسئولین واحدهای این مدیریت افزود: در این نمایشگاه از شرکتهای دانش ‌بنیان و تحقیقاتی دعوت می شود تا آخرین دستاوردها و محصولات خود را در زمینه‌های نهاده، کود، سم، آبیاری و تجهیزات وابسته، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی و تجهیزات گلخانه ای در معرض نمایش گذارند.

در این جلسه هماهنگی جهت برپایی شش غرفه در حوزه آب و خاک، تولید محصول سالم، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، دامپروری، مرغداری و زنبور داری، صنایع دستی و تولیدات زنان روستایی، نهال، نهاده ها و ادوات کشاورزی صورت گرفت.

گفتنی است مقرر بود این نمایشگاه آخر این هفته برگزار گردد که به دلیل حادثه تلخ و شهادت رئیس جمهور مردمی و همراهانش به وقت دیگری موکل شد و متعاقبا زمان و مکان آن اعلام خواهد شد.

نظر شما