شناسهٔ خبر: 66793899 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟

درحالی که ۳ هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده، اما روشن نیست که روزبه چشمی در استقلال به بازی ادامه خواهد داد یا اینکه از این تیم جدا خواهد شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 روزبه چشمی با استقلال وضعیت مشخصی ندارد و احتمال دارد فصل بعد در این تیم بازی نکند. چشمی از دو تیم خارجی پیشنهاد دریافت کرده است. یکی از پیشنهاد‌های بازیکن استقلال از باشگاه‌های هندی است که از لحاظ مالی سود خوبی را برای این بازیکن به همراه خواهد داشت.  

گفته می‌شود یک باشگاه قطری نیز خواهان جذب این بازیکن است و احتمال دارد چشمی بار دیگر در کشوری به فوتبال ادامه دهد که یک فصل و نیم سابقه بازی در لیگ ستاره گان را دارد.

البته به تازگی از زبان چشمی گفته شده قصد دارد به فوتبال در استقلال ادامه دهد، اما هیچ بعید نیست این بازیکن بعد از پایان فصل راهی دیگر کشور‌های همسایه شود و فوتبال خود را در جایی غیر از استقلال ادامه دهد.

چشمی بعد از گلزنی د رجام جهانی فوتبال و به جا گذاشتن عملکرد درخشان در ترکیب تیم ملی فوتبال مورد توجه تیم‌های خارجی قرار گرفته است. او در جام ملت‌های فوتبال آسیا نیز وضعیت مطلوبی از لحاظ بازی داشت و نشان داد شرایط خوب خود را در سن بالا نیز قادر است حفظ کند.  

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما