شناسهٔ خبر: 66793014 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس دفتر سیاسی حماس:

رئیس‌جمهور شهید معتقد بود مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام است

رئیس دفتر سیاسی حماس در مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهانش با تسلیت شهادت آن‌ها گفت: رئیس‌جمهور شهید مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام و مسلمانان است و اینکه امت اسلامی باید زمینه را برای آزادی سرزمین فلسطین فراهم کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اسماعیل هنیه صبح امروز _چهارشنبه دوم خرداد_ در مراسم تشییع شهید آیت الله رئیسی و همراهانش در دانشگاه تهران اظهار کرد: در ماه رمضان دیداری با آیت‌الله رئیسی داشتیم و به مواضع ثابت جمهوری اسلامی ایران در دفاع از فلسطین گوش کردیم. در این دیدار ایشان به چند محور اشاره کرد.

وی افزود: ایشان گفت مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام و مسلمانان است و اینکه امت اسلامی باید زمینه را برای آزادی سرزمین فلسطین فراهم کند. اینکه مسئله فلسطین فقط یک مسئله سیاسی نیست، بلکه در عمق جهان اسلام جای دارد.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: ایشان همچنین گفت که مقاومت در فلسطین، سنگر اول محور مقاومت و امت اسلامی است. او گفت ما در جمهوری اسلامی ایران به حمایت از ملت فلسطین تا تحقق اهداف آن‌ها ادامه می‌دهیم.

وی گفت: نبرد طوفان‌الاقصی از دیگر مواردی بود که ایشان به آن اشاره کردند. او تاکید کرد طوفان‌الاقصی زلزله‌ای بود که قلب رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد و یک تحول در سطح جهانی ایجاد کرد.

نظر شما