شناسهٔ خبر: 66791041 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) ایلام؛

شهید سید ابراهیم رئیسی فردی جهادی و همواره دلسوز مردم بود

فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) ایلام گفت: شهید سید ابراهیم رئیسی فردی جهادی و همواره دلسوز مردم بود که همه ملت ایران راهشان را ادامه خواهند داد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، عصر سه‌شنبه یکم خرداد ماه در مراسم بزرگداشت شهادت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: شهادت ریاست جمهوری و همکاران و همراهان عزیزشان را به ملت ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

وی افزود: ما کسانی را از دست دادیم که پای کار انقلاب و جهادی بودند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: شهید سید ابراهیم رئیسی فردی جهادی بود که همیشه در سفرهای خود مناطق دوردست را هم مد نظر داشت، همواره دلسوز مردم بود و تلاش خود را در جهت کارهای بزرگ انجام می‌داد.

وی اضافه کرد: سدی که رئیس جمهور شهید ما از آن بازدید کردند، آب مناطق آذربایجان شرقی و غربی و قسمتی از اردبیل را فراهم و در مسائل زیست محیطی تاثیر بسزایی داشت.

سردار شاکرمی عنوان کرد: شهید سید ابراهیم رئیسی همیشه پای کار بودند در صورتی که می‌توانستند افراد دیگری را برای بازدید از استان بفرستند اما این کار را نکردند و خود شخصا به میدان می‌آمدند و در همین راه نیز جان عزیز خود را از دست دادند.

وی اظهار کرد: همه ملت ایران شهید رئیسی را بیشتر از رئیسی که رییس جمهور بود، خواهند شناخت و راهشان را ادامه خواهند داد.

حجت‌الاسلام علی رحیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز در این مراسم با اشاره به تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه ایشان، گفت: این ضایعه دردناک را به همه ملت ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

وی افزود: از ویژگی های مهم شهید رئیسی ولایت مداریشان بود. حضرت آقا تا نکاتی را عرض می‌کردند، فورا شهید رئیسی صحبت‌هایشان را عملی می‌کردند و نمی‌گذاشتند صحبت های مقام معظم رهبری زمین بماند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام یادآور شد: عزیزانی که نزدیک آیت الله رئیسی بودند، عرض کردند بعد از هر جلسه هیات دولت، صحبت‌های مقام معظم رهبری را مطرح می‌کردند و بیان می کردند که صحبت هایشان را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

عبدالصاحب نادری فرماندار ایلام نیز در این مراسم با اشاره به تسلیت شهادت شهید جمهور و همراهشان به ملت ایران، گفت: امروز به مناسبت شهادت این بزرگ مردان، مردم عزیز و شهید پرور استان ایلام تجمع کردند و برای قدرشناسی از شخصیت بزرگ رئیسی عزداری کردند.

وی افزود: در این مراسم یاد و خاطره شهید سید ابراهیم رئیسی گرامی داشته شد.

فرماندار ایلام یادآور شد: مردم ایلام اعلام می‌کنند که برای هر کسی که خدمت گذار مردم است، قدران هستند و راهشان را ادامه خواهند داد.

نادری بیان کرد: امیدواریم که همه مسئولین کشور راه این شهیدان که شایسته مردم هستند را ادامه دهند.

 

نظر شما