شناسهٔ خبر: 66791038 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در بیانیه شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان بام ایران آمده؛

ردای فاخر شهادت حاصل عمری مجاهدت آیت الله رییسی بود

درپی شهادت سیدالشهدای خدمت، خادم الرضا علیه السلام حضرت آیت الله دکتر سیدابراهیم رییسی و همراهان عزیزش، شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان استان، بیانیه ی مشترکی صادر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن بیانیه شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان استان با هم مطالعه کنیم...

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوامَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا.

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

ردای فاخر شهادت بر قامت رسای حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی خادم الرضا علیه السلام، حاصل عمری مجاهدت در راه خدا و خدمت به مردم  بود.

در سالروز ولادت با سعادت امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام خبر تلخ شهادت رئیس جمهور محترم حضرت آیت الله دکتر حاج سید ابراهیم رئیسی سید الشهدای خدمت و مجاهد راستین فی سبیل الله و خادم الرضا علیه السلام و همراهان عزیزش مایه تأسف و تأثر عمیق شد.

سیدالشهدای خدمت و سیدمحرومان، شخصیتی عالم، عامل، مخلص، خدوم و پرتلاشی بود که خود را وقف محرومان و امت اسلامی کرده بود. آن شهید والامقام علم و عمل را در صحنه کار در هم آمیخته و هماهنگ با منویات منیع ولایت، مجاهدت مخلصانه می کرد و تابلوی زیبایی از خدمت را در ایران اسلامی به تصویر کشید و ثمره شیرین خدمت عاشقانه و صادقانه را در شب میلاد امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلافُ التَّحِیَّهِ وَ الثَّناءِ با مزین شدن به ردای فاخر شهادت دریافت کرد.

شهید حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، عمر بابرکتش را با اخلاص، دیانت و تواضع صرف خدمت به مردم و انقلاب اسلامی کرد و در این مسیر فردی خستگی ناپذیر بود و درهمه عرصه ها صادقانه عمل کرد.

 شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان استان چهارمحال و بختیاری، شهادت رییس محترم جمهور حضرت آیت الله رئیسی، امام جمعه مردمی تبریز آیت الله آل هاشم، وزیر محترم امور خارجه کشور و استاندار محترم آذربایجان شرقی و دیگر همراهان عزیز را به ساحت مقدس حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی و ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات برای آن عزیزان را از خداوند سبحان مسئلت نموده و اطمینان داریم که با هدایت مدبرانه رهبرحکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، راه نورانی این شهدا پرتوان‌تر از همیشه طی خواهد شد و شکوه همچو کوه ایران باشکوه تر از گذشته در دنیا پرتو افشان خواهد شد.

نظر شما