شناسهٔ خبر: 66790650 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده مجلس شورای اسلامی:

شهید رئیسی واقعا مردم را باور داشت

پژمانفر گفت: شهید رئیسی با همه کار می‌کردند و برخی انتقاد می‌کردند چرا در کابینه ایشان برخی از دولت قبل هستند، اما او با همه کار می‌کرد و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کرد.

صاحب‌خبر -

نصرالله پژمانفر نماینده مجلس در یک گفتگو ی تلویزیونی در شبکه خبر درباره شخصیت آیت الله رئیسی اظهار کرد: ایشان شخصیتی بود که ویژگی‌های خاصی داشت. ارتباطی که اکنون نمادی از آن را در تشییع ایشان در تبریز مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: این تشییع جنازه در تبریز  مورد و مشابه نداشته است. در قم هم به همین شکل. این نمی‌تواند تصادفی باشد و تنها در ارتباط مردمی جایگاه رئیس جمهور می‌تواند شکل بگیرد.

وی افزود: مهمترین موضوع آن بود که شهید رئیسی واقعا به مردم اعتقاد داشت و مردم  را باور داشت. 

پژمانفر تاکید کرد:‌ این که در کنار مردم باشند و مسائل مردم را ببینند و از نزدیک پیگیری کنند که آن مشکل حل شود این از دیگر ویژگی‌های ایشان بود.

شهید رئیسی پیشنهاد‌هایی را که دریافت می‌کردند در لحظه دستور می‌دادند و پیگیری می‌کردند. هیچ وقت کار را به بعد‌ها نمی‌گذاشت. مردم زمانی به ایشان نزدیک می‌شدند حس نزدیکی داشتند و حس این را نداشتند که با یک جایگاه بزرگی مواجه شده‌اند. حس می‌کردند با فرزند خود حرف می‌زدند و این مهم است.

خیلی از مقامات وقتی مردم می‌خواهند با آن‌ها صحبت کنند مردم به لکنت می‌افتند و نمی‌توانند درخواست خود را مطرح کنند.

وی گفت:‌ ایشان با همه کار می‌کردند و برخی انتقاد می‌کردند چرا در کابینه ایشان برخی از دولت قبل هستند، اما او با همه کار می‌کرد و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کرد و در جهت حل مسائل مردم اگر کسی را قدرتمند می‌دید از آن‌ها استفاده می‌کرد.

هر دولتی را که بخواهیم ارزیابی کنیم در ۲دوره ۴ سال باید ارزیابی کرد و دولت شهید رئیسی ۳ سال هم نبود برای همین کار‌های نیمه تمامی وجود دارد. 

وی در انتها گفت:‌ همه دولت‌ها گفتند ویرانه‌ای را تحویل دادند ما باید همه چیز را درست کنیم. اما ایشان هیچ گاه چنین نگاهی نداشتند.

نظر شما