شناسهٔ خبر: 66788368 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

میرزابیگی: شمس آذر نیازی به ارتباط با داوران ندارد/ من معاون باشگاه هستم، نه مشاور داوری

معاون باشگاه شمس آذر نسبت به حواشی حضورش در این مجموعه واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

علی میرزابیگی در گفتگو با ایلنا در خصوص حواشی اخیر حضور داوران بازنشسته در باشگاه‌ها برای ارتباط با داوران اظهار داشت: ابتدا از طرف خودم و مجموعه باشگاه شمس آذر درگذشت آیت الله رئیسی و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گویم. همانطور که می‌دانید تیم شمس آذر پدیده این فصل فوتبال ایران کارش را با سه امتیاز منفی آغاز کرد و در حال حاضر در جایگاه ششم جدول است و اگر به همت ریاست فدراسیون و کمیته استیناف امتیازات ما برگردد ما به رتبه پنجم می‌رسیم و می‌خواستم این موضوع مهم را بگویم که در سه بازی باقی مانده لیگ برتر با تیم‌های صنعت نفت آبادان، پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان برای حفظ اعتبار و منزلت و جایگاه واقعی باشگاه شمس آذر و مردم محترم قزوین تلاش می‌کنیم و در کنارش به دنبال سلامت فوتبال هستیم. ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و فوتبال خودمان را بازی می‌کنیم و توجهی به حواشی و مسائل پیرامونی نداریم. ما دنبال ارائه یک بازی با کیفیت مثل همیشه هستیم و اینکه بتوانیم به بالاترین رتبه ممکن در جدول برسیم.

وی افزود: مطلب دیگری که این روزها داغ است و زیاد مطرح می‌شود بحث مشاوره داوری در تیم‌هاست. بنده علی میرزابیگی که 20 سال سابقه حضور در کنار خانواده محترم و شریف داوری را داشتم و 10 سال به عنوان داور الیت فعالیت کردم و پس از تحصیل در رشته دکتری مدیریت ورزشی و همچنین عضویت در هیات مدیره و حضور به عنوان مدیرعامل در شرکت‌های مختلف الان پس از بازنشستگی در داوری علاقه دارم به عنوان مدیر ورزشی فعالیت کنم و این افتخار نصیبم شد که به عنوان معاون باشگاه شمس آذر انتخاب شوم و ممکن است در دوره‌های بعدی به عنوان مدیرعامل و معاون و عضو هیات مدیره در باشگاه‌های مختلف فعالیت کنم. من همکاری با کمیته داوران ندارم و این پارادوکسی در فعالیت من ایجاد نمی‌کند. اگرچه دوستی من به واسطه حضور 20 ساله در کنار جامعه داوری است ولی جامعه داوری هم شک نکنید به قدری پاک و شریف هستند که هیچ توصیه‌ای را نمی‌پذیرند و کارشان را محکم و سلامت انجام می‌دهند.

میرزابیگی در ادامه گفت: این نکنه خیلی مهم است که شهاب زندی در باشگاه شمس آذر قزوین همیشه در بستن تیمی قدرتمند با استفاده از جوانانی که داریم تاکید فراوان داشتند و ما نیازی به اینکه بدانیم داور بازی چه کسی است نداریم و نخواهیم داشت چرا که جایگاه ما در جدول و نوع فوتبال ما مصدق صحبت‌های من هست و من عنوان می‌کنم اگرچه دوستان دیگر ممکن است در سایر باشگاه‌ها به عنوان مشاور داوری فعالیت کنند و سعی دارند در داوری بازی تاثیر بگذارند، من این موضوع را در باشگاه شمس آذر تکذیب می‌کنم و پستی هم که من در این باشگاه دارم به عنوان معاونت باشگاه است و باشگاه شمس آذر هم همیشه دنبال فوتبال پاک و تماشاگرپسند است.

او در پایان خاطرنشان کرد: اگر جامعه ورزشی ما نگاهی گذرا به کادر مدیریتی شمس آذر داشته باشند متوجه می‌شوند افرادی که در این سیستم فعال هستند فرهیخته و تحصیل‌کرده و خوشنام هستند. مجید رضایی پیشکسوت و بزرگ استان قزوین و دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی و مهندس سعید دقیقی که سابقه‌اش در شورای شهر قزوین و مدیریت ارشد فدراسیون مشخص است و از معدود مربیان تحصیل‌کرده فوتبال ایران است و سایر نفرات کارنامه روشنی دارند و این‌ها نشان از سلامت باشگاه شمس آذر دارد. ما به این حواشی در مسیری که پیش رو داریم توجهی نمی‌کنیم و با قدرت کارمان را دنبال می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما