شناسهٔ خبر: 66788294 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

خداحافظی غیرمنتظره ستاره آلمانی رئال مادرید از فوتبال

تونی کروس بعد از یورو از فوتبال خداحافظی می کند.

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران؛ تونی کروس پس از یورو ۲۰۲۴ به دوران فوتبالش پایان خواهد داد. این بازیکن ۳۴ ساله امروز سه‌شنبه یکم خرداد در پادکستش Einfach mal Luppen تصمیمش را برای خداحافظی از فوتبال بعد از پایان یورو ۲۰۲۴ اعلام کرد.

او سال ۲۰۱۴ با آلمان قهرمانی در جام جهانی را به دست آورد و یکی از برترین بازیکنان تاریخ محسوب می‌شود. کروس در ۳۴سالگی آنقدر درخشان ظاهر شده که نامش بین پنج نامزد برتر توپ طلای آتی به چشم می‌خورد. او به تیم ملی آلمان هم دعوت شده و قرار است در یورو برای ژرمن‌ها بازی کند.

کروس در حالی این تصمیم را گرفته است که می‌توانست قراردادش را با رئال مادرید برای یک فصل دیگر تمدید کند یا به یکی از تیم‌های عربستانی بپیوندد ولی تصمیم گرفت در اوج خداحافظی کند.

تونی کروس قبلا به صراحت گفته بود می‌خواهد در اوج بازنشسته شود. او درباره این موضوع گفت: برای من مهم است که در سطح بالا فوتبالم را به پایان ببرم و دوران فوتبالم را کش ندهم

پیام خداحافظی تونی کروس

«همان‌طور که همیشه گفته‌ام رئال مادرید آخرین باشگاه من خواهد بود. ۱۷ ژوئن ۲۰۱۴، اولین روز حضور من در رئال مادرید، روزی بود که زندگی من را به عنوان یک فوتبالیست تغییر داد.»

 «بسیار زیاد به این موضوع فکر کردم و تصمیم گرفتم کار را در اوج دوران حرفه‌ای‌ام به پایان برسانم. اکنون به این باور رسیدم که فصل دهم من با رئال مادرید، آخرین فصل من با این تیم باشد.»

«برای من بهترین گزینه این بود که دوران حرفه‌ای خودم را در رئال مادرید به پایان برسانم‌. از همه شما ممنونم، پیش به سوی پانزدهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا!»

 

نظر شما