شناسهٔ خبر: 66784721 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

وداع تونی کروس با فوتبال در اوج

صاحب‌خبر -

شفقنا – تونی کروس در نامه ای اعلام کرد که بعد از یورو ۲۰۲۴ از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش شفقنا ورزشی، تونی کروس در سال 2014 و بعد از جام جهانی بود که بایرن مونیخ را به مقصد رئال مادرید ترک کرد.

او در این سال های حضورش در رئال مادرید همواره بازیکنی کلیدی و تاثیر گذار برای تیم بوده است.

در حالی که همه منتظر تمدید قرارداد کروس بودند او اعلام کرد که از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

او در نامه ای نوشت: من همواره گفته ام که می‌خواهم با پیراهن رئال مادرید از فوتبال خداحافظی کنم‌. می خواستم در بهترین دوران فوتبالم بروم و احساس می کنم اکنون زمان آن است. می توانم همچنان برای چند سال دیگر بازی کنم اما من نیمکت نشینی را دوست ندارم. برای این ۱۰ سالی که در رئال بودم خودم را مدیون این باشگاه می دانم. امیدوارم که مردم من را یاد کنند.

او در ادامه نوشت: هرگز آن دوران موفق را فراموش نمی‌کنم! به‌ویژه از همه کسانی که با آغوشی باز از من استقبال و به من اعتماد کردند تشکر می‌کنم. اما به‌خصوص مایلم از شما مادریدی‌های عزیز به خاطر محبت‌تان از روز اول تا آخرین روز تشکر کنم. در عین حال این تصمیم به این معنی است که دوران حرفه‌ای من به عنوان یک فوتبالیست فعال در تابستان پیش رو و پس از یورو ۲۰۲۴ به پایان خواهد رسید.

کروس در ۳۴سالگی آنقدر درخشان ظاهر شده که نامش بین پنج نامزد برتر توپ طلای آتی به چشم می‌خورد. او به تیم ملی آلمان هم دعوت شده و قرار است در یورو برای ژرمن‌ها بازی کند.

کروس در حالی این تصمیم را گرفته است که می‌توانست قراردادش را با رئال مادرید برای یک فصل دیگر تمدید کند یا به یکی از تیم‌های عربستانی بپیوندد ولی تصمیم گرفت در اوج خداحافظی کند.

تونی کروس قبلا به صراحت گفته بود می‌خواهد در اوج بازنشسته شود. او درباره این موضوع گفت: برای من مهم است که در سطح بالا فوتبالم را به پایان ببرم و دوران فوتبالم را کش ندهم.

نظر شما