شناسهٔ خبر: 66787520 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مردمی و جهادی بودن ویژگی بارز شهید رئیسی بود

یکی از مهمترین ویژگی های شهید آیت الله ابراهیم رئیسی، مردمی بودن وی بود، مجاهدی که در مسیر خدمت بی‌منت به مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نکرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ ششم مرداد ماه ۱۴۰۱ شهرستان کبودراهنگ مقصد رئیس جمهور در سفر به استان همدان بود، هنگامی که همه متوجه شدند که رئیس جمهور قرار است در شهر کبودراهنگ حضور پیدا کند، در میدان ورودی شهر مراسم استقبال و خوش آمدگویی برنامه ریزی شد.

مردم به استقبال رئیس جمهور به میدان ورودی شهر آمدند، خوردو حامل رئیس‌جمهور از راه می‌رسد و بدون توجه به مردم به راه خود ادامه می‌دهد، اما وقتی آیت الله رئیسی متوجه ایستادن مردم و مسئولان در ورودی شهر برای استقبال می‌شود، دستور به برگشت خودرو می‌دهد و از ماشین پیاده می شود و با حاضران سلام و احوالپرسی می‌کند و مجدد سوار خودرو می‌شود.

رئیس جمهور همیشه به مردمی بودن خود و مسئولان تاکید داشت، شهید آیت الله ابراهیم رئیسی خادم الرضا، رئیس جمهور مردمی و انقلابی به همراه ۷ نفر از همراهان در راه خدمت به وطن ۳۰ اردیبهشت ماه در سانحه هوایی ورزقان به مقام والای شهادت نائل امدند.

<div id="video-display-embed-code_11139361"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4240581/11139361?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما