شناسهٔ خبر: 66787368 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ابراز همدردی مردم افغانستان با ایران

مردم افغانستان با ابراز تاسف از شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خود را درغم و اندوه ملت و دولت ایران شریک می‌دانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  مردم افغانستان با ابراز تاسف از شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خود را درغم و اندوه ملت و دولت ایران شریک می‌دانند.

<div id="video-display-embed-code_11139319"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4240575/11139319?width=600&height=350"></script></div>


شهروندان کابل در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما از حزن و اندوه خود سخن گفتند و شهادت آیت الله رئیسی و آقای امیرعبداللهیان و هیئت همراه را به ملت و دولت ایران تسلیت گفتند و اعلام کردند از آنجا که مردم ایران و افغانستان مشترکات فراوان دینی و فرهنگی دارند، دو ملت در غم و اندوه همدیگر شریک هستند.
مردم افغانستان که از شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان به شدت متاثر شده اند، آیت الله رئیسی را یک شخصیت شناخته شده در عرصه بین الملل در مبارزه با استکبار جهانی می‌دانند. شماری از شهروندان کابل هم گفتند به دلیل علاقه‌ای که به آقای رئیسی داشتند، برنامه‌ها و عملکرد ایشان را دنبال می‌کردند.

نظر شما