شناسهٔ خبر: 66778457 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نایب رئیس شورای علمای شیعه پاکستان:

شهید آیت الله رئیسی خاری در چشم استکبار جهانی بود

نایب رئیس شورای علمای شیعه پاکستان در پی شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور ایران و خادم الرضا، مراتب «تسلیت عمیق» جامعه شیعیان پاکستان به دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران را اعلام کرد و از این بزرگ مرد مجاهد و انقلابی به عنوان خاری در چشم استکبار جهانی یاد کرد.

صاحب‌خبر -

شهید آیت الله رئیسی خاری در چشم استکبار جهانی بود

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، حجت الاسلام عارف واحدی نایب رئیس شورای علمای شیعه پاکستان در پیامی با تسلیت شهادت رئیس جمهور ایران و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد گفت: شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و سایر همراهان ایشان در سانحه بالگرد یک رویداد غمناک و مصیبتی بزرگ برای ملت ایران، امت اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه و فلسطین است که یک حامی بزرگ خود را از دست داده اند.
وی افزود: بدون شک این خون شهدا است که سربلندی ملت‌ها را تضمین می‌کند، ملت‌هایی که شهید می‌دهند هیچگاه در راه رسیدن به اهداف خود شکست نخواهند خورد.
عارف واحدی افزود: با این وجود معتقدیم این حادثه بسیار دردناک و تأسف انگیز است، چرا که باعث شد امت اسلامی و جمهوری اسلامی ایران یک شخصیت علمی، مدنی، قضایی و انقلابی را از دست بدهد.
این نماینده شورای علمای شیعه پاکستان اظهار داشت: خادم الرضا شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی همواره پرچمدار دفاع از حقوق مسلمانان و مقابله با توطئه‌های غرب به ویژه اسلام هراسی بودند که تمام عمر خود را صرف اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی در مقابل جبهه استکبار کردند.
وی خاطرنشان کرد: مسلمانان پاکستانی همیشه قدردان این مجاهدت‌های شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی هستند و معتقد هستند ایشان با توجه به مخالفت‌های قاطعی که بر علیه رژیم اشغالگر اسرائیل داشتند خاری در چشم قدرت‌های استکباری از جمله آمریکا و رژیم صهیونسیتی بودند، پاسخ قاطع اخیر جمهوری اسلامی ایران به جنایات رژیم صهیونسیتی نیز باعث ترس و دلهره بیش از پیش دشمنان اسلام از ایشان و علاقه روز افزون مسلمانان جهان به این قهرمان بزرگ امت اسلامی شد.

نظر شما