شناسهٔ خبر: 66786260 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تحولات فلسطین ؛،

جنایت‌های اشغالگران در اراده مقاومت خللی وارد نمی‌کند

جنبش حماس اعلام کرد که کشتار و جنایت‌های رژیم اشغالگر در شهر و اردوگاه جنین، عزم و اراده ملت فلسطین را سست نمی‌کند و مقاومت در کرانه باختری رود اردن روز به روز شدت می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  جنبش حماس اعلام کرد که کشتار و جنایت‌های رژیم اشغالگر در شهر و اردوگاه جنین، عزم و اراده ملت فلسطین را سست نمی‌کند و مقاومت در کرانه باختری رود اردن روز به روز شدت می‌یابد.
این جنبش به همه مبارزان مقاومت در شهر و اردوگاه جنین، کرانه باختری رود اردن و نوار غزه که به دفاع از سرزمین، ملت و مقدسات خویش برخواسته اند، درود فرستاد و تاکید کرد که ملت و مقاومت فلسطین با همه توان خود با زرادخانه جنگی رژیم جنایتکار صهیونیستی مقابله می‌کند.

 

تظاهرات فعالان حامی فلسطین در سالن کنگره آمریکا
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر با انتشار تصاویری گزارش داد: فعالان حامی فلسطین قبل از برگزاری جلسه استماع «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا در حمایت از فلسطینیان و ساکنان غزه در سالن کنگره تظاهرات کردند.

 

حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه پهپادی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی
مقاومت اسلامی عراق در بیانیه ای اعلام کرد: در ادامه رویکردمان در زمینه مقاومت در برابر اشغالگری و در پاسخ به جنایت های رژیم اشغالگر علیه غیر نظامیان فلسطینی شامل زنان، کودکان و افراد مسن، مجاهدان ما یک پایگاه پهپادی رژیم صهیونیستی را در جولان اشغالی هدف حمله پهپادی قرار دادند. در این بیانیه آمده است: مقاومت اسلامی به انهدام سنگرهای دشمن ادامه می دهد.

جنایت‌های اشغالگران در اراده مقاومت خللی وارد نمی‌کند

 

جنایت‌های اشغالگران در اراده مقاومت خللی وارد نمی‌کند جنایت‌های اشغالگران در اراده مقاومت خللی وارد نمی‌کند جنایت‌های اشغالگران در اراده مقاومت خللی وارد نمی‌کند جنایت‌های اشغالگران در اراده مقاومت خللی وارد نمی‌کند جنایت‌های اشغالگران در اراده مقاومت خللی وارد نمی‌کند جنایت‌های اشغالگران در اراده مقاومت خللی وارد نمی‌کند جنایت‌های اشغالگران در اراده مقاومت خللی وارد نمی‌کند
 
تظاهرات در دانشگاه بیرزیت در محکومیت جنایات اشغالگران در جنین و غزه
، تصاویری از تجمع در دانشگاه بیرزیت در کرانه باختری در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در جنین و نوار  
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11139315"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4240424/11139315?width=600&height=350"></script></div>
 
ممانعت صهیونیست ها از امداد رسانی نیروهای هلال احمر به زخمی ها در جنین
نظامیان صهیونیست از امداد رسانی نیروهای هلال احمر به زخمیان فلسطینی در جنین جلوگیری کردند.
 
 
۳ عملیات گردان‌های قسام علیه نظامیان اشغالگر در نوار غزه
مبارزان گردان‌های قسام در عملیاتی در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه ۳ تانک مرکاوای نظامیان اسرائیلی را با راکت ضدزره «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند.
مبارزان قسام در جنوب غرب غزه نیز مقر فرماندهی نظامیان اشغالگر را با گلوله‌های خمپاره در هم کوبیدند.
مبارزان گردان‌های قسام در عملیاتی دیگر گروهی از نیرو‌های کماندوی اسرائیلی را در خانه‌ای در منطقه تل الزعتر در شمال نوار غزه با راکت ضد استحکامات «TBG» هدف قرار دادند که طی آن تعدادی از آن‌ها کشته یا زخمی شدند.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11138970"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4240424/11138970?width=600&height=350"></script></div>
 
تیراندازی تک تیراندازان صهیونیست به هر جنبده ای نزدیک بیمارستانی در جنین
تک تیراندازهای اسرائیلی به سمت هر کسی که در نزدیکی بیمارستان شهید خلیل سلیمان در جنین تردد کند، تیراندازی می کنند. خبرنگار افزود نظامیان اشغالگر به سمت محل استقرار خبرنگاران هنگام پوشش رویدادها در شهر جنین در کرانه باختری رود اردن تیراندازی کردند که به زخمی شدن یکی از خبرنگاران منجر شد.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11138954"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4240424/11138954?width=600&height=350"></script></div>
 
 
حمله هوایی اشغالگران رژیم صهیونیستی به مرکز شهر رفح
هواپیماهای رژیم اشغالگر صهیونیستی مرکز شهر رفح را بمباران کردند.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11138951"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4240424/11138951?width=600&height=350"></script></div>
 
تخلیه بیمارستان کمال عدوان غزه بعد از حمله هوایی رژیم صهیونیستی
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر با انتشار تصاویری از تخلیه بیمارستان کمال عدوان در بیت لاهیا در شمال غزه بعد از اینکه هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت، خبر داد.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11138971"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4240424/11138971?width=600&height=350"></script></div>
 
حملات نظامیان اشغالگر به شهر جنین
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر در خبری فوری گزارش داد نظامیان اشغالگر به یورش خود به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری ادامه می دهند. برخی منابع به این شبکه گفتند پرواز پهپادهای اسرائیل در آسمان شهر و اردوگاه جنین ادامه دارد. الجزیره به نقل از برخی منابع اعلام کرد در یورش نیروهای اشغالگر به شهر و اردوگاه جنین تاکنون نه فلسطینی به شهادت رسیده اند.
 
جنایت‌های اشغالگران در اراده مقاومت خللی وارد نمی‌کند
 
 
 
 
 

نظر شما