شناسهٔ خبر: 66790795 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دو عملیات دیگر گردان‌های قسام علیه اشغالگران اسرائیلی

گردان‌های قسام علیه اشغالگران اسرائیلی دست به دو عملیات دیگر زدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مجاهدان گردان‌های قسام در اطراف مسجد بشیر در منطقه تل الزعتر در شمال نوار غزه یک بمب صدمیه را در میان گروهی از نظامیان اشغالگر اسرائیلی منفجر کردند که طی آن این نیروها کشته و زخمی شدند.

همچنین یکی از مجاهدان تک‌تیرانداز قسام یک نظامی اشغالگر را در محور نتساریم در جنوب غرب شهر غزه هدف قرار داد.

از سوی دیگر، قسام در عملیاتی دیگر ۳ تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را در شرق جبالیا با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داد.

همچنین مبارزان قسام در جنوب غرب غزه نیز مقر فرماندهی نیروهای دشمن را با گلوله‌های خمپاره در هم کوبیدند.

مبارزان قسام همچنین گروهی از نظامیان صهیونیست را در داخل خانه‌ای در منطقه تل الزعتر در شمال نوار غزه با راکت ضداستحکامات TBG هدف قرار دادند که طی آن شماری از نظامیان صهیونیست کشته و برخی دیگر زخمی شدند.

قسام همچنین اعلام کرد که مقر فرماندهی دشمن صهیونیست را در جنوب غرب شهر غزه با خمپاره هدف قرار داده است.

همزمان دفتر رسانه‌ای دولت غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی استفاده رژیم صهیونیستی از قحطی به عنوان سلاح جنگی، مناطق شمالی نوار غزه همچنان دچار قحطی هستند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اشغالگران به صورت موقت از شدت قحطی کاستند و تلاش کردند که از طریق کمک‌های خیالی چهره خود را ترمیم و زیبا کنند.

دفتر رسانه‌ای دولت غزه بیان کرد: وقوع قحطی در شمال نوار غزه موضوعی قطعی است و یکی از دلایل آن بروز نشانه‌های سو تغذیه در ساکنان این منطقه است.

در ادامه این بیانیه آمده است: از سازمان ملل متحد و جامعه بین‌الملل می‌خواهیم که برای توقف جنگِ تحمیل قحطی، اقدام فوری انجام بدهند.

نظر شما