شناسهٔ خبر: 66784432 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بسیج همه امکانات مشهد برای تشییع سیدالشهدای خدمت

شهردار مشهد گفت: همه امکانات مشهد برای تشییع سیدالشهدای خدمت بسیج شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، محمدرضا قلندر، شهردار مشهد گفت: همه امکانات شهرداری در حوزه‌های مختلف از جمله خدمات شهری، فرهنگی و حمل‌ونقل عمومی برای مراسم تشییع خادم‌الرضا (ع)، رییس‌جمهور شهید (آیت‌الله سید ابراهیم رییسی) بسیج شده است.

 وی افزود: با اعلام خبر شهادت آیت‌الله رییسی ۲ جلسه هماهنگی برای پیش‌بینی تمهیدات لازم، سیاه‌پوش کردن فضای شهری و برگزاری باشکوه مراسم تشییع رییس‌جمهور شهید در مشهد برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این مراسم شهرداری در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارد و در شهرداری، ستادی با ۶ کمیته در بخش‌های مختلف برای بسیج امکانات مدیریت شهری جهت برگزاری باشکوه مراسم تشییع شهید آیت‌الله رئیسی تشکیل شده است.

شهردار مشهد گفت: مدیریت کمیته‌ها بر عهده معاونان شهردار است تا برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم به بهترین شکل انجام و اجرایی شود.

قلندر ادامه داد: برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر آیت‌الله رئیسی و خدمات‌رسانی مناسب یکی از برنامه‌های شهرداری است که با برگزاری جلسات هماهنگی به‌صورت جدی دنبال می‌شود.

وی افزود: در مجموع وظیفه داریم هرچه در توان است را در خدمت‌رسانی برای برگزاری مراسم باشکوه تشییع شهید آیت‌الله سید ابراهیم رییسی بکار گیریم.

بر اساس اعلام منصوری، معاون اجرایی رییس جمهور، فردا (چهارشنبه) پیکر آیت‌الله رییسی در تهران تشییع خواهد شد و صبح پنجشنبه نیز مردم بیرجند خراسان جنوبی با رییس جمهور شهید وداع خواهند کرد و ظهر همان روز پیکر پاک خادم الرضا (ع) به مشهد منتقل و در حرم مطهر رضوی به خاک سپرده می‌شود.

بالگرد حامل آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران، عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه ربیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

نظر شما