شناسهٔ خبر: 66784410 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

بیانیه دانشگاه تربیت مدرس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش

دانشگاه تربیت مدرس در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور و رییس هیأت امنای این دانشگاه و همراهان ایشان بیانیه‌ای صادر کرد. ب

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه تربیت مدرس در پی شهادت آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و رییس هیأت امنای این دانشگاه و همراهان ایشان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
آیه ۲۳ سوره احزاب

شهادت پاداش کسانی است که صادقانه و مجاهدانه تلاش مضاعف، و مخلصانه عمل می‌کنند. تاریخ پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بارها شهادت خدمتگزاران مخلص و بی‌ادعای این مرز و بوم و فرزندان رشید خود را تجربه کرده است و امروز و در سالروز میلاد سراسر نور و برکت امام رضا (ع) و در ادامه سیر تحول و پویایی معنوی انقلاب اسلامی ایران، بار دیگر شهادت فرزندان و مسئولانی خدوم و مخلص به خبر اول جهان تبدیل شد.

آیت‌ الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران بدون شک یکی از مسئولان پر کار و پر تلاش و یکی از مخلص‌ترین مسئولان در نظام جمهوری اسلامی بود که به همراه آیت‌ الله سید محمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه تبریز، دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، دکتر مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان در ادامه تلاش‌های خالصانه و خستگی ناپذیر خود و در حین انجام ماموریت کاری بر اثر سانحه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شهادت آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان سعادتی بزرگ و هدیه‌ای الهی برای این عزیزان است، اما ملت ایران از تداوم خدمات صادقانه، خالصانه و کارآمد محروم شدند.

دانشگاه تربیت مدرس ضمن تبریک و تسلیت شهادت آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی و رئیس هیأت امنای این دانشگاه و همراهان ایشان محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، امت اسلام، مردم شریف ایران اسلامی و به ویژه خانواده‌های محترم این عزیزان و جامعه دانشگاهیان تربیت مدرس، پنج روز عزای عمومی در این دانشگاه اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما