شناسهٔ خبر: 66783554 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

بیانیه معاونت بين الملل سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت ارتحال شهادت گونه خادم الرضا(ع) آیت الله رئیسی و همراهان ایشان

معاونت بين الملل سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت ارتحال شهادت گونه خادم الرضا(ع) آیت الله رئیسی و همراهان ایشان پیامی را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

بیانیه معاونت بين الملل سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت ارتحال شهادت گونه خادم الرضا(ع) آیت الله رئیسی و همراهان ایشان

به گزارش خبرگزاری بسیج، معاونت بين الملل سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت ارتحال شهادت گونه خادم الرضا(ع) آیت الله رئیسی و همراهان ایشان پیامی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

«الذین ءامنوا و هاجروا و جهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجة عندالله و اولئک هم الفائزون»

با نهایت اندوه بسیار ، خبر تلخِ ارتحال شهادت گونه خادم الرضا(ع) سیدالشهدای خدمت،آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب و مردمی و پرتلاش و همراهان خدوم ایشان در سانحه تلخِ و اندوهبارِ سانحه بالگرد، دلهای ملت ایران و آزادگان عالم را متأثر و اندوهناک کرد.

بی شک عروج ملکوتی یار وفادار انقلاب، سید محرومان، حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب کشور و جناب آقای ‌دکتر امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، حضرت آیت الله آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، و جناب آقای دکتررحمتی استاندار محترم و جمعی دیگر از همراهان رئیس جمهور که در راه خدمت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی آسمانی شدند ضایعه ای عظیم و جبران ناپذیر است.

صفای باطن، تواضع مثال زدنی و شوق خدمت به محرومان و تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات و مسائل کشور، از مهم ترین ویژگی رئیس جمهور مردمی در تمام ادوار مسئولیت و خدمت خالصانه وی بود.

معاونت بين الملل سازمان بسیج مستضعفین با دلی رنجور و قلبی محزون ارتحال شهادت گونه رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان در حین خدمت را به ساحت مقدس ولی عصر (عج) و محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آيت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله‌العالی) ، خانواده های داغدار ایشان ، اعضای محترم هیأت دولت و همچنین مردم شریف و قدرشناس و ولایت مدار ایران عزیز «تسلیت و تعزیت» عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان برای ایشان غفران و رحمت و علو درجات و حشر با اولیاالله و برای خانواده های داغدارشان و ملت قهرمان ایران اسلامی صبر و اجر مسئلت داریم .

معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین

نظر شما