شناسهٔ خبر: 66783430 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

رابطه غیرمتعارف؛ انگیزه قتل در نانوایی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل در نانوایی فانتزی خیابان شوش خبر داد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سردار  علی ولیپور گودرزی گفت: دوشنبه بیست و چهارم اردیبهشت‌ماه امسال، کشف جسد مرد جوان اهل کشور همسایه در خیابان شوش از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که بر اثر وارد شدن ضربات چاقو به ناحیه گردن به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مقتول کارگر نانوایی فانتزی در نزدیکی صحنه جرم است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین گام پای در نان فانتزی گذاشتند و متوجه شدند فیلم‌های دوربین‌ مداربسته مغازه ناپدید شده است که همین موضوع شک تیم جنایی را برانگیخت. تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از آن داشت صاحب نانوایی و برادرش با مقتول اختلاف داشتند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: صاحب نانوایی که منکر هرگونه درگیری بود پس از مواجهه با شواهد و مدارک موجود داخل پرونده از جنایت هولناک رمزگشایی کرد و گفت: کارگر مغازه به‌قصد برقراری ارتباط خارج از چارچوب مزاحم یکی از اقوام نزدیکمان شده بود که همین موضوع کافی بود تا دست به انتقام بزنم و او را با ضربات چاقو به قتل برسانم.

وی متذکر شد: پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با بازبینی دوربین‌های مداربسته و اقدامات اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

سردار گودرزی ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما