شناسهٔ خبر: 66782743 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرماندار مشهد تشریح کرد؛

جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا (ع) در مشهد

داوری گفت: پیکر مطهر رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» پنجشنبه سوم خرداد در مشهدالرضا تشییع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «محسن داوری» فرماندار مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آیین تشییع پیکر مطهر رئیس‌جمهور شهید، سید ابراهیم رئیسی پنجشنبه سوم خرداد، ساعت ۱۴ از خیابان امام رضا علیه‌السلام مشهد آغاز خواهد شد.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود که جمعیت زیادی در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی حضور پیدا کنند؛ بر همین اساس از مردم قدرشناس و ولایتمدار مشهد تقاضا می‌شود با خودروی شخصی در این مراسم شرکت نکنند و از ناوگان حمل و نقل عمومی برای حضور در این مراسم استفاده کنند.

فرماندار مشهد با بیان اینکه مکان یا میدان خاصی در طول خیابان امام رضا (ع) برای آغاز مراسم تشییع تعیین نشده است، افزود: پارکینگ‌هایی برای خودروهای شخصی در خیابان امام خمینی (ره)، محدوده ۱۷ شهریور، میدان شهدا و خیابان کوشش برای توقف خودروها در نظر گرفته شده است و جمعیت از این اماکن با ناوگان حمل و نقل عمومی به محل تشییع انتقال خواهند یافت.

گفتنی است؛ بر اساس اعلام «محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس جمهور، فردا (چهارشنبه) پیکر آیت‌الله رئیسی در تهران تشییع خواهد شد و صبح پنجشنبه نیز مردم بیرجند در استان خراسان جنوبی با رئیس جمهور شهید وداع خواهند کرد و ظهر همان روز پیکر پاک خادم الرضا علیه‌السلام به مشهد منتقل و بعد از تشییع در حرم مطهر رضوی به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما