شناسهٔ خبر: 66782725 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

خدمت به مردم و پیشبرد اهداف کشور، دغدغه جدی شهید رئیسی بود

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: شهید رئیسی با همه وجود دغدغه خدمت به مردم و پیشبرد اهداف کشور را داشت و در این مسیر مجاهدانه عمل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی طی سخنانی در مراسم گرامیداشت سید شهیدان خدمت با بیان این که شهید آیت الله رئیسی در طول سه سال در راستای خدمتگزاری صادقانه به مردم کارنامه درخشانی ثبت کرد و به صورت جهادی همواره در میدان حضور داشت، گفت:شهید آیت الله رئیسی، مقابل آمریکا، اسرائیل و توطئه‌های شیطانی با قدرت و عظمت ایستاد و با هوشیاری کامل برای پیشبرد اهداف کشور، مقابله با تحریم‌ها از هیچ کوششی دریغ نکرد، همچنین با ایراد سخنرانی در جمع کشورهای اسلامی از مردم غزه و فلسطین دفاع کرد و بساط صهیونیست‌ها و توطئه‌های کشورهای غربی را خنثی کرد.

وی افزود: خدمتگزاران صادق و دلسوز مردم همچون شهیدان رجایی و باهنر و آیت الله رئیسی، حیاتشان موجب برکت و سعادت و شهادتشان قلب میلیون‌ها انسان را جریحه دار می‌کند.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: طیفی از افراد و به ویژه جوانان غیرتمند ایران اسلامی که زمان انتخابات به شهید آیت الله رئیسی رأی ندادند در دفاع از نظام و خدمتگزاران به خودشان تردید راه نمی‌دهند و این مایه مباهات است.

وی همچنین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: پرونده دوره ریاست جمهوری شهید آیت الله رئیسی با شهادت ایشان بسته شد و در ۵۰ روز آینده، باید زمینه را برای حضور رئیس جمهور جدید دولت چهاردهم کشور فراهم کرد.

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به اینکه رئیس جمهور منتخب باید مورد تأیید شورای نگهبان و با رأی مردم انتخاب شود، افزود: امید است رئیس جمهور دولت چهاردهم، مسیری که شهید آیت الله رئیسی در راستای تأمین و رفع نیازهای مردم ترسیم کرده بود را با صلابت ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: باید زیرساخت‌های لازم را برای انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری به صورت فراگیر فراهم کنیم و باید اذعان داشت که این مهم را در دولت شهید رجایی و باهنر تجربه کردیم.

نظر شما