شناسهٔ خبر: 66782194 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رساله دانش آموخته دکتری دانشگاه شیراز ، برتر کشور شد

دانشجوی دانشگاه شیراز رتبه برتر کشوری در بخش رساله‌های مربوط به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را از آن خود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، روابط عمومی دانشگاه شیراز اعلام کرد: رساله دکتری فاطمه فروتن، دانش‌آموخته دکترای علوم سیاسی دانشگاه شیراز با عنوان جایگاه کار در فلسفه سیاسی و الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت (و راهکار‌های ارتقاء آن)  رتبه رساله برتر کشوری را در سیزدهمین دوره انتخاب رساله‌ها و پایان‌نامه‌های برتر مرتبط با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت (از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۳)  از آن خود کرد.

رساله دانش آموخته دکتری دانشگاه شیراز برتر کشور شد

این رساله، از بین دانش آموختگان مقاطع مختلف کارشناسی ارشد، دکتری و معادل حوزوی سراسر کشور که موضوع آنها در زمینه‌ی پیشرفت بوده و تاریخ دفاع آنها در بازه‌ی زمانی سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۳ بوده ؛ برگزیده شناخته شده است.
این رساله با راهنمایی دکتر بهرام اخوان‌کاظمی، استاد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شیراز در سال ۱۴۰۲، برای کسب درجه دکترای رشته علوم سیاسی (گرایش اندیشه سیاسی) دفاع شده است.
مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، هر سال با هدف تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای پرداختن به موضوع یاد شده و تلاش برای مشارکت حداکثری دانشجویان و جوانان فعال در اندیشه‌ورزی پیرامون الگوی پیشرفت کشور، از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های برتر مرتبط با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پس از داوری با اهدای جوایزی نفیس تقدیر می‌کند.

 

نظر شما