شناسهٔ خبر: 66780960 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در پی سقوط بالگرد حامل رییس جمهور؛

بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امیر المومنین، ع، استان ایلام به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و جمعی از همراهان

در پی سقوط بالگرد حامل رییس جمهور سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امیر المومنین، ع، استان ایلام به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و جمعی از همراهان بیانیه صادر کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج،  سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امیر المومنین، ع، استان ایلام به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و جمعی از همراهان بیانیه صادر کرد، متن بیانیه به شذح ذیل می باشد. 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انا لله و انا الیه راجعون 

 

«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا»

 

️خبر تلخ و دردناک عروج ملکوتی و ناباورانه رییس جمهور محترم و مغتنم ، خادم الرضا، خدمتگزار راستین و بی‌ادعا، عالم مجاهد و نستوه حضرت آیت‌الله رئیسی، وزیر محترم امور خارجه، امام‌جمعه معتبر تبریز و استاندار انقلابی و مجاهد آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان، دل همه ملت شریف ایران اسلامی و آزادگان جهان را به درد درآورد.

️این مصیبت بزرگ در حین خدمت‌رسانی رئیس‌جمهور مجاهد و خستگی‌ناپذیر به مردم رخ داد و همگان را در بهت و حیرت و غم جانکاه از دست دادن خادمان مردم و یاران صدیق انقلاب و رهبری فرو برد.

 

️ایشان مجاهد فی سبیل‌الله در تمامی برهه‌ها یار و یاور انقلاب و رهبری و منشا خدمات جهادی و بی‌تکلف بودند. واضح است که راه روشن و عزتمند این سید جلیل‌القدر و همراهان مظلومش که همان استقامت در مسیر حریت و آزادگی و خدمت به محرومان و دفاع از آزادگان جهان است ادامه خواهد یافت. 

️ملت شجاع و انقلابی کشورمان از آغاز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری امام روح الله، رض، تاکنون حوادث تلخ وناگواری را پشت سر گذاشته است و بی تردید با درایت و تدابیر راهگشای امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای ( مدظله‌العالی ) از این حادثه تلخ و سنگین نیز عبور خواهد کرد و اجازه سواستفاده معاندان برای انحراف در مسیر نورانی انقلاب اسلامی ایران را نخواهد داد و به حول و قوه الهی هیچ خللی در عزم و اراده راسخ ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی در مسیر پیشرفت وارد نخواهد آمد. ان شاء الله

ما مهندسان عمران و معماری سپاه امیر المومنین، ع، استان ایلام همسو با آحاد مردم پاکباخته کشورمان با تبریک وتسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان به محضرحضرت ولی عصر (عج) ونائب برحقش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در این برهه حساس باردیگر عهد می بندیم که در تداوم راه پرافتخار شهیدان تا پای جان از آرمانهای والای نظام اسلامی حراست کرده و درپیمایش راه دست یابی به قله های بالندگی و پیشرفت ذره ای تردید به خود راه نخواهیم داد.

 و در پایان از درگاه خداوند متعال می‌خواهیم این عبد صالح خدا و یاران و همراهانش را با اولیاء‌الله محشور فرماید. ان شاء الله

 

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امیر المومنین، ع، استان ایلام

نظر شما