شناسهٔ خبر: 66780511 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

پیام‌های تسلیت رئیس سازمان صداوسیما در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش

رسانه در سوگ

در پی شهادت آیت‌ا... رئیسی، مدیران و مقامات رسانه‌ملی با راسال پیام این واقعه را تسلیت گفتند. ازجمله این پیام‌ها می‌توان به پیام پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما؛ معاونت برون مرزی، مدیران صداو سیمای مراکز استان‌ها و... اشاره کرد.

صاحب‌خبر -
 
توجه خاص آیت‌ا... رئیسی به رسانه‌ملی
در پی شهادت آیت‌ا...رئیسی وهمراهان در واقعه سقوط بالگرد در حوالی ورزقان استان آذربایجان‌شرقی، دکتر پیمان جبلی در پیامی این واقعه را تعزیت و تسلیت گفت. به گزارش روابط‌عمومی رسانه‌ملی، متن پیام به این شرح است: «بسم رب الشهدا و الصدیقین/ انا‌لله و انا الیه راجعون؛ شهادت خادم امام رضا(ع) و مردم ایران، آیت‌ا... سید ابراهیم رئیسی و همراهان عزیزش را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج)، استوانه استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای(مدظله العالی)، بیت معزز آن شهیدان و مردم شهیدپرور و قدرشناس تسلیت و تعزیت می‌گویم.بی‌شک روایت خبر این شهادت برای رسانه‌ملی رخدادی سخت بود. همکارانم در سازمان صداوسیما با قلبی پرخون و دل‌هایی نگران، لحظه‌به‌لحظه این واقعه را به اطلاع مردم رساندند در حالی‌که خود، داغدار و اشک‌ریز بودند. بی‌شک فقدان آن سید بزرگوار که همواره توجه خاصی به رسانه‌ملی داشت و دیدار آن شهید عزیز از سازمان صداوسیما در۱۶مرداد سال گذشته،خاطرات ماندگاری را ذهن اهالی رسانه به یادگار گذاشت، گواه این توجه خاص بود. ازخداوند بزرگ می‌خواهیم به ما همچون آن عزیزشهید،توفیق شهادت درراه خدمت به خود ومردم بدهد، شهادت موهبتی است که ایزد منان جز به خاصان خود عرضه نمی‌دارد و خوشا به حال سید محرومان و یارانش که مشمول این موهبت الهی شدند.
     
پیام معاونت برون‌مرزی رسانه‌ملی 
 معاونت برون‌مرزی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت رئیس‌جمهور و یارانش پیام تسلیتی را صادر کرد. متن پیام به این شرح است: مؤمنانه زیستن و مجاهدانه بار زندگی از جهان بربستن شیوه مردان خداست. مردان خدا خون و جان بر سر میثاق با رب‌العالمین می‌بازند که نام‌شان بر تارک تاریخ درخشش می‌گیرد؛ عاشقان پاکباخته‌ای که از قلب مردم برآمده و بر دل مردم نشسته‌اند و خدمت به مردم را بر صدر آرمان‌های‌شان نشانده‌اند.شهدای عزیز سانحه غمبار سقوط بالگرد و در رأس‌شان، حضرت آیت‌ا... دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران، مردانی از این جنس بودند و شعاع برکات وجودی‌شان نه‌فقط در دایره مرزهای ایران که در پهنه‌ای به‌گستره جهان اسلام، دنیای مظلومان و بی‌صدایان فلسطین و در دفاع از غزه مغروق در خون می‌درخشد. از همین‌رو بود که در کنار زن، مرد، پیر و جوان ایرانی، مردمانی از کشورهای دور و نزدیک، در آن ساعات طاقت‌فرسای پربیم‌و‌امید پس‌ از حادثه، دست دعا به آسمان برداشته بودند تا پویندگان مجاهد و نمایندگان صادق مسیر استکبارستیز و مقاومت‌محور جمهوری اسلامی ایران را در پناه خویش حفظ کند.ایمان داریم خداوند رحمان و رحیم افق زرینی را که این خادمان جهادگر بدون مرز، با راهبردهای مترقی و پویای جمهوری عزیز اسلامی در عرصه سیاست خارجی و بسط جهانی گفتمان انقلاب اسلامی ‌پیش چشم محرومان عالم گسترده‌اند، به سر زدن مهر تابنده منجی عالم بشریت(عج) خواهد آراست و نفس‌نفس حیات و لحظه‌لحظه عمر این عزیزان را سرمایه سعادت ابدی‌شان خواهد ساخت. شهادت افتخارآفرین حضرت آیت‌ا... دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران؛ دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه؛ حضرت آیت‌ا... سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده رهبری در استان آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز؛ مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و همراهان ارجمند‌شان را به ملت شریف ایران و دغدغه‌مندان آرمان والای مقاومت در جای‌جای جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و از ذات بی‌مثال رب‌متعال مسألت داریم این شهیدان عزیز را بر سر خوان رضوان خویش مهمان و درجات ایشان را رفیع فرماید.

نظر شما