شناسهٔ خبر: 66778992 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام مجمع منتخبین کردستان در مجلس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش

مجمع منتخبین استان کردستان در دوازهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پی شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران و هیأت همراه با صدور پیامی عنوان کردند: آیت‌الله رئیسی با نثار جانش خدمتگزاری را معنایی دوباره بخشید.

صاحب‌خبر -

در پی سانحه سقوط بالگرد حامل ریاست محترم جمهوری و هیأت همراه و شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی مجمع متخبین استان کردستان پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: شهادت خادمان جمهوری اسلامی ایران در حادثه دردناک سانحه هوایی بسیار تاسف بار و حزن انگیز بود. ملت بزرگ ایران هیچگاه یاد و خاطره بزرگمردان خود را از یاد نخواهند برد؛ بزرگمردانی که در عمر با برکت خویش منشا خدمات و مجاهدت‌های صادقانه و مثال زدنی در سنگر‌های مختلف بودند. آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم الرضای محبوب و مردمی با نثار جان خویش خدمتگزاری را معنایی دوباره بخشید.

در ادامه بیان شده است: شهادت رئیس جمهور محترم و هیات همراه در مسیر خدمت رسانی برای ساخت ایرانی آباد، حین سفر استانی در آدربایجان شرقی؛ گواه مجاهدت این عزیزان به عنوان برگی زرین در تاریخ جاودانه خواهد ماند.

همچنین آمده است: با اعتقاد به مشیت الهی و با قلبی آکنده از اندوه، این مصیبت عظیم را خدمت رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، هیأت محترم دولت، ملت شریف ایران و خانواده محترم آن شهدای عزیز تسلیت عرض می‌نماییم و از خداوند متعال برای روح مطهرشان رحمت واسعه الهی مسئلت می‌کنیم.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

نظر شما