شناسهٔ خبر: 66778859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وزیر کشور:

رئیسی، الگویی در تراز دولتمرد اسلامی و الهی

وزیر کشور گفت: رئیس جمهور ما، الگویی جاودان در تراز یک دولتمرد اسلامی و الهی در ذهن مردم خواهد ماند.

صاحب‌خبر -

رئیسی، الگویی در تراز دولتمرد اسلامی و الهی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی، وزیر کشور با عنوان اینکه شهدای خدمت، همچون ستارگانی در آسمان پرفروغ جمهوری اسلامی خواهند درخشید، گفت: لحظه‌ای در پیمودن مسیر این شهدای عزیز سستی نخواهیم کرد.

احمد وحیدی امروز در آئین بدرقه پیکر خادمان ملت در تبریز که روز یکشنبه در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسیدند، افزود: ملت صبور، مقاوم، پر افتخار و مردم آذربایجان نشان دادند، از هر مصیبتی برای افتخارآفرینی جدید پلکانی خواهند ساخت.

وی ادامه داد: ما اگرچه در این واقعه فرود سختی داشتیم، اما ملت ایران به برکت این الگوسازی رئیس جمهور شهید و شهدای بزرگوار فراز درخشانی خواهد داشت.

وزیر کشور اضافه کرد: ملت ما نشان داده اند که از هر حادثه تلخی برای رشد و نمو این نظام مقدس استفاده خواهند کرد.

وحیدی اظهار کرد: از دست دادن یک رئیس جمهور الهی و مردمی، امام جمعه الگو، استاندار محبوب و وزیر امور خارجه پرتلاش چیزی نیست که از خاطره‌ها برود.

وی تاکید کرد: آنچه که رئیس جمهور ما ایجاد کرد، الگویی جاودان در تراز یک دولتمرد اسلامی و الهی در ذهن مردم خواهد ماند.

وزیر کشور با اعلان اینکه رئیس جمهوری، امام جمعه، استاندار و وزیر خارجه الگویی برای حرکت، خدمت و دیپلماسی شجاعانه ایجاد کردند یادآور شد: چه کسی می‌تواند نطق جانانه رئیس جمهور را در دفاع از ملت فلسطین در میان همه دولت‌ها فراموش کند.

وحیدی تصریح کرد: سیل پیام‌ها و همدردی دولت‌ها و ملت‌هایی که امروز در کشور خود عزای عمومی اعلام کردند، نشانه اقتدار، دیپلماسی قدرتمند و افتخار آفرینی رئیس جمهور عزیز و محبوب ما است که امروز در "مقعد صدق عند ملیک مقتدر" جای گرفته است.

وی تاکید کرد: همه دولتمردان و کسانی که افتخار داشتند در خدمت این رئیس جمهور محبوب باشند با مردم شریف و رهبر عزیزمان عهد می‌بندیم که راه این شهید را که به درستی "سید محرومان" نام گرفته بود، دنبال کنیم و هرگز در روند اجرایی اخلالی ایجاد نخواهد شد.

وزیر کشور با اظهار اینکه رابطه رئیس جمهور عزیز و شهدا، با مردم رابطه ناگسستی بوده است و در دل مردم جای داشتند و دارند، گفت: فراموش نمی‌کنیم رئیس جمهور لحظه‌ای از خدمت گزاری به مردم فارغ نشد و این خصوصیت مشترک همه این شهدا بود.

نظر شما