شناسهٔ خبر: 66777119 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار ویژه دهلران:

پروژه سامانه گرمسیری در دولت شهید رئیسی احیا شد

رضا پاکزاد

فرماندار ویژه دهلران گفت: پروژه ان جی ال دهلران قرار بود در سفر آتی رئیس جمهور به بهره‌برداری برسد.

صاحب‌خبر -

«لطیف صادقی» در مراسم عزاداری مردم دهلران به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهان اظهار کرد: به سرانجام رسیدن ان جی ال ۳۱۰۰ دهلران که قرار بود در سفر آتی شهید رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، مورد بهره‌برداری قرار گیرد وعده داده بود در این سفر با مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور دهلران دیدار کند اما حضور وی برای خدمات‌رسانی در سایر نقاط کشور باعث شد که به فیض شهادت نائل آید.

وی با اشاره به تزریق  ۱۹۰۰ میلیارد تومان در این دولت به سد «میمه» و پیشرفت ۷۵ درصدی آن خاطرنشان کرد: این سد سال‌ها بلاتکلیف بود و در این دولت مورد عنایت ویژه قرار گرفت، چون نگاه و توجه شهید  آیت‌الله رئیسی به مناطق محروم بود و تا پایان سال بهره‌برداری می شود

فرماندار ویژه دهلران  اظهار کرد: دولت شهید رئیسی اهل تبلیغات و شعاردادن و شلوغ‌کاری نبود، ولی با درایت و در اوج پیگیری‌ها و سفرها به مناطق محروم پروژه‌هایی بهره‌برداری و به پروژه‌هایی که سال‌ها بلاتکلیف بودند تزریق اعتبار شد تا مردم طعم شیرین خدمت را بچشند.

صادقی با اشاره به سامانه گرمسیری که سال‌ها رها شده بود و مردم منتظر رسیدن آب به اراضی خود بودند، افزود: ولی در این دولت این پروژه احیا و تا  شهرستان مهران تکمیل شده است و در آینده نزدیک به دهلران خواهد رسید و تا سد دویرج ادامه دارد.

وی با بیان اینکه خدمات ارزشمند دولت شهید رئیسی در مناطق محروم هرگز فراموش نخواهد شد، عنوان کرد: آیندگان می‌دانند و می‌فهمند که این رئیس جمهور پرتلاش و خستگی‌ناپذیر و این عصاره فضائل ملت و این سید جلیل‌القدر و خادم امام رضا (ع) بدون هیاهو و بدون تخریب کسی و پاسخ دادن به جنجال‌های افراد در فضای مجازی که وی را تخریب می کردند با دیپلماسی فعال دولت در کشورهای منطقه ارتباط با کشورهای منطقه برقرار کرد.

وی سیاست دولت را  باعث تقویت اقتدار ایران اسلامی با دیپلماسی فعال در منطقه و جهان دانست و گفت: آمریکایی‌ها به این اقتدار به خوبی پی برده بودند و دنیا به اقتدار ما اعتراف کرد.

صادقی بیان کرد: مردم به خوبی می‌دانند با شروع بکار دولت سیزدهم واکسن وارد کشور شد و خدمت بزرگی به مردم صورت گرفت.

فرماندار ویژه دهلران ادامه داد: آن‌هایی که همه چیز را به تحریم‌ها گره زده بودند حرفی برای گفتن نداشتند و مهم‌ترین شاخصه رئیس جمهور فقید تبعیت از مقام معظم رهبری بود و در بین مردم بود و خدمت می‌کرد و هرگز خسته نمی‌شد.

وی شهید رئیسی را انسانی وارسته و خدا پرست و دوستدار ولایت و خدمتگزار مردم دانست و گفت: هیچ وقت به رقابت‌های انتخاباتی اعتقادی نداشت و به‌دنبال رأی حلال بود و واقع‌بینانه با مردم صحبت می‌کرد و با صداقت و راستی بعنوان منتخب مردم در انتخابات سال ۱۴۰۰ منتخب شد و رای و مردم را کسب کرد.

وی با اشاره به شهادت رئیس جمهور فقید افزود: ‌مسیر خدمتگزاری ایشان با حضور افراد شایسته پر می‌شود.

وی گفت: رئیس جمهوردرعمل یار و یاور محرومان بود و شبانه روز بصورت میدانی بدنبال گره گشایی از مشکلات مردم بود.

وی با اشاره به اینکه شهید امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه هم توانست با دیپلماسی قوی و کارآمد، نقش موثری برای کشور ایفا کند، گفت: اگر ما توانستیم اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشیم، ناشی از همین همدلی و یک دست شدن حاکمیت بود.

انتهای پیام

نظر شما