شناسهٔ خبر: 66777063 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تبیان | لینک خبر

تسلیت هنرمندان برای شهادت رئیس‌جمهور

شراره داودی

جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در پی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهور کشورمان با انتشار پیام‌هایی، شهادت وی را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -
 
تسلیت، هنرمندان،  شهادت، رئیس‌جمهور

حسن روح الامین هنرمند نقاش و چهره هنر انقلاب اسلامی نیز با انتشار ویدیویی از آیت الله سیدابراهیم رئیسی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «آقا سید هر چی گفتی راست گفتی، مزد خدمت بی وقفه خودتو گرفتی، مبارکت باشه دیدار شمس جمال مولی الموحدین گوارای وجودت.

سیدمسعود شجاعی طباطبایی هنرمند کاریکاتوریست نیز با انتشار تصاویری از آیت الله ابراهیم رئیسی و حضور وی در کنار شهید قاسم سلیمانی نوشت: «انا لله و انا البه راجعون، در روز ولادت امام رضا علیه السلام حکم ریاست جمهوری گرفتی و در روز ولادت امام رضا علیه السلام حکم شهادت نصیبت شد...


شهادت هنر مردان خداست و ما شاهد بودیم که لحظه‌ای از پرداختن به محرومین دست نکشیدی و به یاران شهیدت پیوستی. شهادت اجر خدمت صادقانه ات بود. خادم الرضا شهادتت مبارک»

 
صابر شیخ رضایی هنرمند کارکاتوریست نیز با انتشار تصویری از آیت الله رئیسی و شهید حاج قاسم سلیمانی نوشت: «یقینا کله خیر»


خاطره احمد نجفی از شهید ابراهیم رئیسی: از دیشب تا الان نخوابیدم


بازیگر پیشکسوت سینمای ایران ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهوری، وزیر امور خارجه و همراهان آن‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: من از دیشب تا الان از شدت ناراحتی و نگرانی نخوابیدم. حسی به من می‌گفت این سقوط معمولی نیست. واقعا حیف شد؛ چون آقای رئیسی انسان بسیار خوب و مهربان و خوشرویی بودند.


محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی نیز در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «پیامبر اکرم (ص): حاملان (همراهان) قرآن عارفان اهل بهشت هستند.»


فرهاد قائمیان با ابراز تاثر و تاسف از این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر اصلا چیزی نمی‌توانم بگویم و برای همه بازماندگان این حادثه ازجمله خانواده آیت الله رئیسی آرزوی صبر می‌کنم که داغ بزرگی را تحمل می‌کنند.

 
رضا مهدوی مدرس و نوازنده سنتور و دبیر سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر نیز نوشت: «انا لله و اا الیه راجعون. بازگشت همه به سوی خداست. شهید جمهور»


امید جهان خواننده نیز با انتشار تصاویری از آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان وی، تسلیت گفت و نوشت: «تسلیت به مردم شریف ایران. موفقیت در خدمت به مردم، و خدمت به مردم برای خداست. انا لله و انا الیه راجعون. رئیس جمهور محبوب ملت در راه خدمت به مردم به شهادت رسید. خداوند به خانواده و ملت بزرگ ایران صبر بدهد.»


سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون نیز با تصویری از رئیس جمهور کشورمان در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً» خداقوت و خسته نباشید.»


حامد سلطانی مجری تلویزیون با انتشار تصویری از شهدای حادثه بالگرد هوایی ورزقان، آیت الله رئیسی و همراهان وی نوشت: «مرد میدان‌ها نمیرد پشت میز»


محمود گبرلو مجری تلویزیون، منتقد و کارشناس سینما نیز با انتشار تصویری از آیت الله رئیسی و همراهان وی، تسلیت گفت.


نظر شما