شناسهٔ خبر: 66774814 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجتماع مردم ساری در سوگ رییس جمهور ولایی

مراسم سوگواری شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش، در امامزاده یحیی ساری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

اجتماع مردم ساری در سوگ رییس جمهور ولایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مردم مرکز استان مازندران عصر دیروز با تجمع در صحن آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) ساری، یاد خادم ملت رئیس‌جمهور فقید شهید سیدابراهیم رئیسی و یاران شهیدش را گرامی داشتند.


مردم مناطق مختلف استان مازندران با شنیدن شهادت سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ولایی و پرتلاش خود، با حضور در مساجد و اماکن متبرکه برای این یار انقلابی و یاور رهبر اشک ماتم ریختند.


مردم مازندران که هیچگاه حمایت‌های رییس جمهور محبوب و شهیدشان را فراموش نمی‌کنند بر ادامه راه رییس جمهور انقلابی خود تاکید کردند.


مراسم سوگواری شهید آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و همراهانشان، عصر دیروز در امامزاده یحیی ساری برگزار شد. در این مراسم علاوه بر مسوولان استانی، مردم ولایی و همیشه در صحنه استان هم حضور داشتند.

اجتماع مردم ساری در سوگ رییس جمهور ولاییاستاندار مازندران در این مراسم با تسلیت عروج ملکوتی شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانشان گفت: اولین و مهم‌ترین بعد شخصیتی شهید والامقام آیت‌الله رئیسی این است که شاگرد مکتب امام رضا (ع) و ائمه اطهار بودند.
یوسف نوری افزود: شهید بزرگوار آیت‌الله رئیسی به‌معنای واقعی خود را خادم مردم می‌دانست و به خدمت به مردم افتخار می‌کرد.
استاندار مازندران تصریح کرد: تعبد، تدین، خدمت بی‌منت به مردم و برای مردم، با مردم و بین مردم و دلسوزی از خصایص این شهید بود.
نوری گفت: رئیس‌جمهور در راه خدمت بی‌منت به مردم شهید شدند که باید همه این شهید را الگو قرار دهیم.
وی یادآور شد: ویژگی دیگر ولایت‌پذیری این شهید بوده است که امتیاز بسیار والایی بوده است.
استاندار مازندران با اعلام اینکه خداوند به این شهید والامقام عزت داد، گفت: ویژگی مهم دیگر شهید استکبارستیزی بوده که باتوجه به هجمه‌های دشمنان ویژگی این شهید برجسته بوده است.

نظر شما