شناسهٔ خبر: 66773184 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

عکسی از کلوپ که قلب لیورپولی‌ها را به درد آورد

عکسی از حضور یورگن کلوپ در رختکن لیورپول بین هواداران این تیم در فضای مجازی وایرال شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه یورگن کلوپ برای آخرین بار پس از ۹ سال حضور در ورزشگاه آنفیلد را تجربه کرد و بر روی نیمکت لیورپول نشست. او پس از سال‌ها افتخارآفرینی در این باشگاه، در اواسط فصل اعلام کرد که در پایان فصل لیورپول را ترک می‌کند.

این تصمیم با واکنش گسترده هواداران لیورپول روبرو شد و آنها پس از اعلام این خبر و در ادامه فصل، همواره به خداحافظی غم‌انگیز کلوپ از لیورپول و آخرین بازی او برای این باشگاه فکر می‌کردند.

روز یکشنبه کلوپ در پس از بازی مقابل ولورهمپتون در یک مراسم ویژه از لیورپولی‌ها خداحافظی کرد. او در این مراسم خطاب به هواداران گفت: «من شگفت زده‌ام. فکر می‌کردم تکه تکه شوم اما اینطور نیستم. من برای همه شما، جو ورزشگاه، بازی، عضویت در این خانواده و از اینکه چگونه این روز را جشن می‌گیریم بسیار خوشحالم. خیلی ممنونم.


امروز من یکی از شما هستم و همچنان به این باور دارم که هرگز تنها قدم نخواهم زد. من ۱۰۰ درصد ایمان دارم. بدیهی است که من بسیاری از مردم را دیدم که امشب نیز گریه می‌کنند من هم دلم برای شما تنگ خواهد شد، اما تغییر خوب است.»

این مصاحبه کلوپ کمی از ناراحتی لیورپولی‌ها کم کرد اما عکس‌های جدید منتشرشده از این مربی آلمانی دوباره قلب هواداران را به درد آورده است. در این تصاویر کادر فنی لیورپول قبل از مراسم خداحافظی ویژه در رختکن هستند و نام آنها به نوبت خوانده می‌شود تا به زمین بروند. پس از لحظاتی فقط کلوپ و پپ لیندرز، دستیارش در رختکن می‌مانند و پس از خوانده شدن نام لیندرز، کلوپ او را در آغوش می‌گیرد و سپس تنها کلوپ در رختکن حضور دارد. عکسی که از حضور او در رختکن منتشر شده، یکی از تصاویر ماندگار روز پایانی این مربی در لیورپول است.

برچسب‌ها:

نظر شما