شناسهٔ خبر: 66772946 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

پیام تسلیت سید هاشم الحیدری به مناسبت شهادت رئیس جمهور

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم الحیدری شهادت رئیس جمهور و همراهان وی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم الحیدری دبیرکل جنبش اسلامی عهد الله عراق در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان وی پیام تسلیتی صادر کرد.

ترجمه متن پیام به شرح زیر است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون»

آیت الله سید ابراهیم رئیسی (رحمة الله علیه) عالمی مجاهد و خادمی مخلص و مؤمن بود که همه زندگی خود را وقف خدمت به اسلام، مردم، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه کرد، و در طول حیات خود همچون شهیدی طاهر و مخلص زیست.

این شهید بزرگوار (رحمة الله علیه) خادم الرضا (علیه السلام) به ما آموخت که می‌شود در عین اینکه مسئولیت بر عهده انسان باشد، قلبی پاک، اخلاص و ایمان داشت. وی به همه ما آموخت که می‌توان متواضع و خادم مستضعفان و فقرا بود.

او خستگی نمی‌شناخت و تردیدی در راه خدمت و اعتلای نظام اسلامی نداشت. این شهید سرافراز در پشتیبانی و خدمت به جبهه مقاومت به خصوص فلسطین، قدس و مسجد الأقصی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کرد.

در پایان به رهبر و سرورمان مقام معظم رهبری آیت الله خامنه‌ای (دام ظله المقدس) تسلیت عرض نموده و از خداوند منان عافیت، سلامتی و طول عمر ایشان را طلب می‌کنم. از پروردگار می‌خواهم که سایه ایشان را تا ظهور حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) بر سر ما مستدام بدارد.

رحمت و رضوان الهی بر روح این شهید بزرگ و همراهان وی که در رکابش شهید شدند. خداوند آنها را با حضرت نبی خاتم (صلی الله علیه و آله) محشور بگرداند.

والحمد لله ربّ العالمین

هاشم الحیدری
٢٠٢٤/٠٥/٢٠م

نظر شما