شناسهٔ خبر: 66771749 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

پیام تسلیت فرمانده و نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهار در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه

همدان-فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با صدور پیامی پی شهادت آیت‌الله رئیسی هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی و دومین رئیس جمهور شهید تاریخ انقلاب و همراهان ایشان را تبریک و تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در پی عروج ملکوتی و شهادت رئیس‌جمهور مردمی، خدمتگزار راستین و بی‌ادعا، خادم الرضا آیت‌الله رئیسی، وزیر امور خارجه، امام‌جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان؛ فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بهار در پیامی این مصیبت و حادثه تلخ و جانکاه را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

بِسم اللهِ الرحمن الرَّحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا» (احزاب ۲۳)

خوشا به سعادت خادمانی که با شهادت می‌روند و به سعادت ابدی میرسند. تا زنده اند خادم‌اند و وقتی می‌روند دستگیر و شفاعت کننده مردم می‌شوند.

خبر تلخ و دردناک عروج ملکوتی و شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی و دومین رئیس جمهور شهید تاریخ انقلاب، رئیس‌جمهور مردمی، خدمتگزار راستین و بی‌ادعا، خادم الرضا حضرت آیت‌الله رئیسی، وزیر امور خارجه، امام‌جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان، در حین بازدید از مناطق محروم در سانحه هوایی و سقوط هلیکوپتر دل همه ملت شریف ایران اسلامی و آزادگان جهان را به درد آورد.

رخداد این مصیبت حین خدمت‌رسانی رئیس‌جمهور مجاهد و خستگی‌ناپذیر به مردم بوده و همگان را در بهت و غم جانکاه از دست دادن خادمان مردم و یاران صدیق انقلاب و رهبری فرو برد، این مجاهد فی سبیل‌الله در تمامی برهه‌ها یار و یاور انقلاب و رهبری و منشأ خدمات جهادی بودند، واضح است که راه روشن و عزتمند این سید جلیل‌القدر و همراهان مظلومش که همان استقامت در مسیر حریت و آزادگی و خدمت به محرومان و دفاع از آزادگان جهان است ادامه خواهد یافت.

عیدی میلاد با سعادت حضرت رضا علیه السلام در روز میلادش برای این سید نجیب و خادم الرضا(ع) شهادت و سعادت ابدی شد، مسیر پر افتخار خدمتِ شهید دکتر رئیسی با رهبری حکیمانه امام عزیز با قدرت ادامه خواهد داشت، ما پاسداران و بسیجیان شهادت عزیزانمان را محضر امام عصر ارواحنا له الفداء و خدمت مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای، خانواده‌های معظم شهدا و ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایت‌مدار شهرستان بهار تبریک و تسلیت عرض نموده از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و هم‌نشینی با سیدالشهدای شهیدان حضرت امام حسین علیه‌السلام و برای خانواده‌هایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت مینماییم.

انتهای پیام/

نظر شما