شناسهٔ خبر: 66754939 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

پیام تسلیت امام‌ جمعه و استاندار ایلام به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار ایلام با صدور پیام مشترکی، شهادت رئیس‌جمهور و جمعی از همراهانش در سانحه سقوط بالگرد در راه خدمت به مردم را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛ متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» خبر تلخ و دردناک عروج ملکوتی و شهادت رئیس‌جمهور مردمی، خادم الرضا (ع)، خدمتگزار راستین و بی‌ادعا، عالم مجاهد و نستوه حضرت آیت‌الله رئیسی، وزیر امور خارجه، امام‌جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان، دل همه ملت شریف ایران اسلامی و آزادگان جهان را به درد درآورد.


این مصیبت بزرگ حین خدمت‌رسانی رئیس‌جمهور مجاهد و خستگی‌ناپذیر به مردم رخ داد و همگان را در بهت و غم جانکاه از دست دادن خادمان مردم و یاران صدیق انقلاب و رهبری فرو برد.

این مجاهد فی سبیل‌الله در تمامی برهه‌ها یار و یاور انقلاب و رهبری و منشا خدمات جهادی و بی‌تکلف بودند. واضح است که راه روشن و عزتمند این سید جلیل‌القدر و همراهان مظلومش که همان استقامت در مسیر حریت و آزادگی و خدمت به محرومان و دفاع از آزادگان جهان است ادامه خواهد یافت.

این مصیبت بزرگ را به ساحت مقدس حضرت صاحب‌الزمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایت‌مدار استان ایلام تسلیت عرض می‌نماییم، افزوده اند: از درگاه خداوند متعال می‌خواهیم این عبد صالح خدا و یاران و همراهانش را با اولیاء‌الله محشور گرداند.

نظر شما