شناسهٔ خبر: 66771513 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

سکه‌های طلای تقلبی در مشکین‌شهر کشف شدند

فرمانده انتظامی مشگین‌شهر گفت: فرد کلاهبرداری که سکه‌های طلای تقلبی در مشگین‌شهر توزیع می‌کرد، دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حمید سلیمانی در گفت‌وگوی با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: توزیع‌کننده سکه‌های تقلبی طلا در مشگین‌شهر با همکاری مردم و مراقبت پلیس در حالی دستگیر شد که علاوه بر مشگین‌شهر، در سایر شهرهای استان نیز اقدام به چنین عمل متقلبانه‌ای کرده بود.

بیشتر بخوانید:

قیمت سکه، طلا و ارز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وی تصریح کرد: این کلاهبردار که اقدام به فروش سکه‌های طلای تقلبی در شهر مشگین و سایر شهرستان‌ها کرده بود، در یک عملیات مراقبتی و حرفه‌ای پلیس و رعایت اصل غافلگیری در یکی از مغازه‌های مشگین‌شهر دستگیر شد تا تحویل مقامات قضایی شود.

فرمانده انتظامی مشگین‌شهر گفت: این فرد اعتراف کرد که علاوه بر مشگین‌شهر، در سایر شهرهای استان نیز اقدام به فروش سکه‌های طلای تقلبی کرده بود که با مراقبت و پیگیری پلیس مشگین‌شهر این فرد کلاهبردار دستگیر شد.

سلیمانی افزود: فرد دستگیر شده با شگردهای مختلف اقدام به عرضه سکه‌های طلای تقلبی کرده بود که پلیس از هموطنان خواسته تا در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را به ۱۱۰ اطلاع داده و در صورت شکایت از این فرد، در سریعترین زمان شکایت خود را به مراکز انتظامی و یا قضایی تحویل دهند.

فرمانده انتظامی مشگین‌شهر خاطرنشان کرد: پلیس مشگین‌شهر سعی دارد تا برای کاهش جرایم و تخلفات برنامه‌های پایش و رهگیری اقدامات متخلفانه را در دستور کار قرار داده و به صورت جدی با عوامل و مسببان چنین فعالیت‌های غیرقانونی برخورد کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما