شناسهٔ خبر: 66771392 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

خاطره شهادت شهید رجایی و شهید باهنر بار دیگر برایمان زنده شد

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شهادت این شهدا دارای ترکیبی است که خاطرات تیرماه سال ۱۳۶۰ و بعد از دو ماه شهادت رجایی و باهنر را یک بار دیگر برای ما زنده کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی شامگاه _دوشنبه، سی‌ویکم اردیبهشت_ در مراسم شهادت آیت الله رئیسی اظهار کرد: آیت الله رئیسی فردی عالم و فقیه بود که در سنگر ریاست قوه قضائیه به خوبی درخشید و اهل تقوا و طهارت روح بود.

وی افزود: او انسانی صادق و خالص بود که به عهد و پیمانش با امام زمان (ع) و نایب امام زمان (ع) مقام معظم رهبری به خوبی عمل کرد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: شهادت این شهدا دارای ترکیب مناسبی است که خاطرات تیرماه سال ۱۳۶۰ و بعد از دو ماه شهادت رجایی و باهنر را یک بار دیگر برای ما زنده کرد.

نوفرستی خاطرنشان کرد: مردم وقتی که از وقوع سانحه برای هلی‌کوپتر رئیس جمهور با خبر شدند، در دل شب با برپایی دعاهای توسل سلامتی رئیس جمهور را از خداوند خواستار شدند و زمانی هم که صبح خبر شهادت ایشان را شنیدند، به عزاداری پرداختند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در طول ۴۵ سال گذشته آیت الله رئیسی وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی به خوبی نشان داد و به لطف الهی این حادثه را هم به خوبی پشت سر خواهیم گذاشت.

وی تصریح کرد: آیت الله رئیسی در مقابل مردم با رحمت و مهربانی و در مقابل دشمنان با صلابت و شجاعت برخورد می‌کرد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه گفت: آیت الله رئیسی خادم الرضا (ع) بعد از سال‌ها مجاهدت و خدمت به مردم در سمت‌های مختلف در این حادثه به شهادت رسید و امروز جای ایشان در کشور بسیار خالی است.

نظر شما